Audisid müüva Reval Auto turundusjuht Rivo
Saarna ei soovinud küll Silberauto majandustulemusi kommenteerima, kuid märkis,
et neil kasvasid hästi nii käive kui ka kasum.
„Audi Eesti käive kasvas mullu 2006. aastaga võrreldes 40%, sh uute autode müügikäive 47%. Kasum suurenes ca kolmandiku võrra. Selleks aastaks prognoosime 2007. aastaga võrreldes mõõdukat, 10% kasvu,“ rääkis Saarna.
Saarna ütles, et on tulevikuarengute suhtes positiivne. Ta tõi näitena välja, et 2007. aastal müüdi Eestis 204 Audi sõiduautot, mille hind ületas 1 miljoni krooni piiri. Sel aastal müüb Audi vähemasti sama hästi.
„Enimmüüdud premium-segmendi mudel oli 2007. aastal Eestis Audi A6, mida müüdi kokku 251 autot. Võrdluseks, see on 17% enam kui konkurentide Mercedes-Benz E-klassi ja BMW 5-seeria mudelite müüginumber 2007. aastal kokku,“ väljendas turundusjuht tulemuste üle rõõmu.
Saarna andmetel pole ajakirjanduses avaldatud spekulatsioonid automaksu ja selle kehtestamise võimaliku aja üle autoturgu mõjutanud.
Reval Auto AS müüs 2007. aastal 620 ja 2006. aastal 435 Audit.
Seotud lood
USA automüüjatel ei ole võimalik just kuigi
palju halvemasse olukorda sattuda. Viimastel nädalatel on uute autode müük
lihtsalt pidurdunud.
Audisid müüva Reval Auto turundusjuht Rivo
Saarna ei soovinud küll Silberauto majandustulemusi kommenteerima, kuid märkis,
et neil kasvasid hästi nii käive kui ka kasum.
ASi Silberauto 2007. aasta käive ulatus
5,334 miljardi kroonini, kasvades pea 1,3 miljardi krooni võrra ehk 32%. 2006.
aastal oli ettevõtte käive 4 miljardit krooni.
Silberauto juht Väino Kaldoja ütles
ettevõtte mulluse majandusaasta tulemusi kommenteerides, et sel aastal tuleb
konservatiivsem olla kui mullu.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.