Enamuse eurooplaste jaoks on hind kolm
korda kõrgem, Taanile kuuluval autonoomsel Gröönimaal määrab aga hinna kütuse
jaemüügi monopoli õigustes omavalitsus.
Kohalik võim hoiab liitri hinda 3,77 Taani kroonil ehk 7,87 Eesti kroonil, et olla abiks saare kaluritele ja jahimeestele, kirjutas STT.
"Tulud on neil väikesed ja elutingimused arktilises piirkonnas on karmid," rääkis Gröönimaa omavalitsuse juht Hans Enoksen.
Et hindu all hoida, on saarevalitsus sõlminud naftafirmadega pikaajalisi lepinguid, rannikule on ladustatud suured küttevarud. Saare 57000 elanikust ei ole kõik ikkagi rahul. Eelkõige taksojuhid kaebavad viimase aja liiga kõrgete hindade üle.
Seotud lood
Venezuelas pole auto ostmisel vaja
kütusekulule üldse pilku heita, sest 40-liitrise paagi täitmiseks tuleb
eelarvest eraldada vaid 1,3 dollarit (13 krooni), kirjutab LHV analüütik Erko
Rebane.
Rekordkõrge bensiinihinna tõttu on
ameeriklased sunnitud kasutusele võtma äärmuslikke abinõusid, näiteks pakutakse
riigitöölistele viiepäevase töönädala asemel neljapäevast.
Ford on võtnud eesmärgiks vähendada aasta
teiseks pooleks veokite ja linnamaasturite tootmist 40% võrra, suurendades samal
ajal kompaktsemate ning ökonoomilisemate sõidukite tootmist, mis annaks
sajandivanusele autotootjale kallineva toornafta keskkonnas parema positsiooni,
kirjutab LHV analüütik Erko Rebane.
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi
Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.