Amserv Auto müügijuhi Joel Mitti sõnul ei
ole Toyotade müügi languses midagi üleloomulikku. Kuna Toyota näol on tegemist
turuliidriga, siis on üsnagi loomulik, et müügi languse korral paistab vahe
teravamalt silma.
„Automüügi vähenemine ei ole üleöö toimuv protsess. Juba sügisel oli näha tellimuste vähenemist, ning nüüd kui tehakse vähem tellimusi, on näha automüügi langust,“ sõnas Amserv Auto müügijuht Joel Mitt.
Autoregistrikeskuse andmeil langes Toyotade müük võrreldes eelmise aasta maiga tervelt 32%.
"Oleme positiivselt meelestatud ja loodame, et meil õnnestub müüa vähemalt sama kogus autosid, mis eelmisel aastalgi,“ rääkis Mitt.
Mullu müüs Amserv Auto 1828 Toyotat ning 244 Lexust.
Küsimusele, kas ka kütuse hinna pidev tõus on pannud kliente ka ratsionaalsemaid autosid ostma, vastas Mitt, et kindlasti on mudeli kütuse kulu saanud määravamaks, kui varemalt.
„ Kindlasti on kütuse hinnatõus mõjutanud. Kui mitte ainult, siin mängib rolli ka majanduse olukord. Inimesed on rohkem keskklassi ja väiksemaid autosid vaatama hakanud," tõdes müügijuht.
Siiski ollakse meelestatud positiivselt, ning midagi häirivat müügilanguses ei nähta.
Seotud lood
Automüüja Kia Auto turundusjuhi Kristel
Kõrgmaa sõnul eelistab eestlane eelkõige ökonoomsust ja ratsionaalsust.
Miniautodele aga tormi ei joosta ning vaevalt seda tegemagi hakatakse.
Selle aasta maikuus lisandus Eesti
liiklusregistrisse 5037 sõiduautot, millest 2701 olid uued. Möödunud aastaga
võrreldes registreeriti sõiduautosid 33% vähem.
Kolm aastat Hansa Liisingut juhtinud
Mart Mägi lahkub oktoobrist ettevõtte juhi kohalt, uueks väljakutseks saab
Toyotade ja Lexuste edasimüüja Amserv Grupi liidripositsioonile
viimine.
Uute autode müük on endiselt miinuses.
Võrreldes eelmise aasta mai kuuga oldi seekord ARKi andmete kohaselt lausa 17
protsendiga miinuses.
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?