• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 05.06.08, 18:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kia: miniautodele tormi ei joosta

Automüüja Kia Auto turundusjuhi Kristel Kõrgmaa sõnul eelistab eestlane eelkõige ökonoomsust ja ratsionaalsust. Miniautodele aga tormi ei joosta ning vaevalt seda tegemagi hakatakse.
Kia Auto turundusjuhi Kristel Kõrgmaa sõnul võlgnevad nad Kia automargi müügiedu oma populaarseimale margile Kia Cee'dile. Tegu on keskklassi autoga, mis lisaks viieukselisele tõi turule universaalkerega ja sportliku kolmeukselise mudeli. Naise sõnul on arvestatavaks argumendiks fakt, et Kia pakub ainukesena autodele seitsme aastast garantiid.
„Eestlane on eelkõige ratsionaalne klient. Seetõttu ongi just see mudel suurt edu pälvinud,“ rääkis turundusjuht.
Kas ka aina kõrgemale kerkiv kütusehind mõjutab eestlase autovalikut, arvas naine, et kindlasti mõjutab. „Äärelinnas elav inimene, kes igapäevaselt kesklinnas tööl käib, eelistab eelkõige väiksema kütusekuluga autosid. Ning see trend on tõusev,“ rääkis Kõrgmaa.
Lõuna-Euroopa teid vallutanud miniautode meeletut populaarsust Eestis Kõrgmaa ette ei näe. „Tavaliselt ostetakse selline pisem auto perre teiseks autoks. Nüüd kus nii majandus, kui ka kütusehinnad ei ole teab mis soodsad, loobutakse pigem teise auto perre soetamisest. Kuid esimene auto ostetakse siiski korralik."
Naise sõnul ületas väiksema keskklassi autode müük prognoose, kuid mitte oluliselt. „ Kia Cee’di 13,1% turuosa ületas meie prognoosid, kui ülejäänud mudeleid oleme üsna prognoosikohaselt müünud,“ sõnas turundusjuht. Kõrgmaa lisas, et väiksemate autode müük näitab pigem langust, kui kasvutrendi.

Seotud lood

Uudised
  • 05.06.08, 17:02
Veho Eesti: inimesed pööravad kütusekulule rohkem tähelepanu
Automüüja Veho Eesti müügijuhi Markko Riitsalu sõnul pööravad potentsiaalsed autoostjad aina rohkem tähelepanu auto kütusekulule.
Uudised
  • 05.06.08, 19:31
Amserv: languses ei ole midagi üleloomuliku
Amserv Auto müügijuhi Joel Mitti sõnul ei ole Toyotade müügi languses midagi üleloomulikku. Kuna Toyota näol on tegemist turuliidriga, siis on üsnagi loomulik, et müügi languse korral paistab vahe teravamalt silma.
Uudised
  • 05.06.08, 12:24
Automüük langes 2006. aasta tasemele
Uute autode müük on endiselt miinuses. Võrreldes eelmise aasta mai kuuga oldi seekord ARKi andmete kohaselt lausa 17 protsendiga miinuses.
Uudised
  • 04.06.08, 12:57
FOTOD: Korea hing Kia Soul
Kia tutvustas Souli kontseptsiooni juba 2006. aasta Detroiti autonäitusel, auto jõuab tootmisse 2008. või 2009. aastal.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele