Best Western International hotellide
Soome, Baltimaade ning Poola regiooni tegevjuht soomlanna Saija Niemistö rääkis,
et tegemist pole kasumit teeniva organisatsiooniga, vaid liikmelisuse
assotsiatsiooniga.
„Best Western International on mittekasumlik organisatsioon. Me ei tegutse frantsiisi põhimõttel, me pole börsiettevõte, me oleme lihtsalt liikmelisuse assotsiatsioon. Assotsiatsioonidel pole omanikke, nad koguvad tasusid ning varustavad kõiki liikmeid teenusega. Täpselt sedasi tegutseb Best Western üle terve maailma. Me pakume iseseisvalt tegutsevatele hotellidele rahvusvahelise brändi nime ja teenust odavaima hinnaga,“ rääkis Niemistö.
“Best Western ei võta 3% kogu majutuse tulust, nagu teevad paljud frantsiisiettevõtted. Me võtame ainult reserveerimise tasu broneeringutelt läbi Best Westerni süsteemi, mis on midagi täiesti erinevat kui tasu kõikide hotellitubade eest,“ ütles ta.
Hotel Liilia, hotel Peoleo ja Tallink City Hotelli loobumist brändist kommenteeris ta, et iga hotell peab otsima alternatiivseid lahendusi. Mõne jaoks ühinemine Best Westerniga on õige otsus. ”Üle 4000 liikme jaoks ülemaailma on Best Western ideaalne valik ning see peaks rääkima nii mõndagi iseenda eest,” rääkis Niemistö
Seotud lood
Best Western hotellide Soome, Baltimaade
ning Poola regiooni tegevjuht soomlanna Saija Niemistö rääkis, et Tallinna
hotelliäris on konkurents väga tugev ning majanduslanguse taustal vajavad
siinsed hotellid vastupidamiseks tuntud nime.
Susi hotelli tegevjuht Jüri Uppin ütles, et
pakkumisi tegutseda tuntud hotelliketi nime all on tehtud korduvalt, kuid
selline tegutsemine mõjub orjastavalt ning lisatasud omanikule on röövellikud.
Konsultatsioonifirma OÜ Eesti Hotellikool
juhatuse esimees Toomas Undusk rääkis, et frantsiisilepinguid on Eestis varemgi
sõlmitud, kuid katkestatud.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.