Soomlane tunnistas Eestis eriti kolme kuni nelja tärni hotellide puudust. „Neid on vähe, kuid peab olema kõike ja kõigi jaoks.“ Ta märkis, et Tallinna turg pole valmis viie tärni hotelliks, kuna seda hinda ei olda veel valmis maksma.
Niemistö jätkas, et Tallinnas rohkem hotelle ei vajata, siin avati eelmise aasta jooksul tuhat uut hotelliruumi. „Paar aastat võtab stabiliseerumine aega,“ lisas ta.
„Teiste turgude kogemusele tuginedes tean, et kui turg on languses, siis vajatakse tuntud nime. Me ei ehita hotelle, vaid pakume brändi, müüki, turundust, ühendamist call center'isse ning broneeringusüsteemi. Hotell säilitab ka kohaliku juhtimise,“ selgitas ta.
Liitumistingimustest rääkis ta, et selle hulka kuuluvad esialgne liitumistasu ning turunduse tasu, mida makstakse sõltuvalt hotellitubade arvust. Väike protsent võetakse ka broneeringute tasust. Hotelliketiga liitumine tähendab vähemalt kaheaastast seotust.
Liitumine võib nõuda mõningaid lisainvesteeringuid. „See võib tähendada föönide, prügikastide, peeglite, elektripistikute jms soetamist,“ lisas ta.
Eestis plaanib regiooni juht lisaks ainsale hotellile Pärnus kahe aastaga Best Westerni logo alla saada seitse hotelli. Selle aasta sügiseks või aasta lõpuks loodab Niemistö kahe hotelliga koostööd alustada.
Eestis positiivsete turismisektori arengutena nimetas ta lennujaama laienemist ning teede parandamist. Eesti ja Baltimaade turismisektori tulevikust rääkides ütles regiooni tegevjuht, et siine turg normaliseerub. „Turg saab küpseks ehk täiskasvanuks,“ lisas ta.
Niemistö rõhutas, et Eesti turismiäri ei saa enam madalatele hindadele loota, kuna hinnad on jõudnud praktiliselt Helsingi tasemele. „Eestlased peavad leidma oma turismitoote, mida müüa,“ õpetas ta. Tema soovitusel peaksime kontsentreeruma ja investeerima konverentsiteenusele.