Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Hotell Pärnu: tuntud nimi pole suurvõite andnud
Hotell Pärnu OÜ juhatuse liige Ado Sepa
kommenteeris Best Westerni nime all opereerimist, et senini on hakkama saadud,
kuid ähvardav turundustasude hinnatõus paneb jätkamist kaaluma.
„Minu teada on ära tasunud seni veel,“ kommenteeris Sepa opereerimist Best Westerni nime all. „Räägitakse turundustasude hinnatõusust, et hind tõuseb suisa kordades. Siis peab jätkamist kaaluma,“ ütles ta.
„Hirmus suurvõite pole, ots otsaga oleme kokku tulnud,“ ütles Sepa. „Best Western on olnud lihtsalt lisareklaami ja turunduse vahend.“
Best Western hotellide Soome, Baltimaade
ning Poola regiooni tegevjuht soomlanna Saija Niemistö rääkis, et Tallinna
hotelliäris on konkurents väga tugev ning majanduslanguse taustal vajavad
siinsed hotellid vastupidamiseks tuntud nime.
Susi hotelli tegevjuht Jüri Uppin ütles, et
pakkumisi tegutseda tuntud hotelliketi nime all on tehtud korduvalt, kuid
selline tegutsemine mõjub orjastavalt ning lisatasud omanikule on röövellikud.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.