Tundub, et Tallinna ilus ümberehitatud lennujaamahoone ongi siia saabuvate turistide sihtkoht, sest kuhugi edasi on võõral inimesel väga keeruline pääseda.
Lennujaama ees seisab küll rivi taksosid, aga nendes maailma lennujaamades, kuhu mina olen sattunud, on olnud spetsiaalsed lennujaama keskusega ühendavad bussiliinid.
Tõenäoliselt jäävad ka paljud turistid harjumuspäraselt bussipeatusesse ootama. Tallinnas aga eraldi lennujaamaliini pole.
Külalistel on võimalus sattuda ühe bussiga Lasnamäele, või kui neil veab, siis Mõigust kesklinna mineva nr 2 bussi peale.
Elan ise Mõigus ja vahel saab buss juba seal kohalikku rahvast pilgeni täis. Tõsiselt piinlik on, kui siis vaesed külalised veel oma kohvritega üritavad ennast kuhugi ära mahutada. Rääkimata sellest, et tihti pole neil Eesti raha, sõidutalongist rääkimata.
Osa võõrsilt tulnutest on ilmselt kuulnud, et Tallinnas on lennujaam suisa kesklinnas. Nemad on siis hakanud oma kohvritega jalgsi minema, kahjuks vahel ka vales suunas. Paar korda olen Mõigu vahel ratastega kohvreid järel vedades reipalt Tartu poole marssivatel välismaalastel otsa ümber pööranud.
Kui Eestis leidus nii palju raha, et lennujaamahoone suuremaks ehitada, siis võiks ju ometi koera sabast ka üle saada ja panna käima lennujaama kesklinnaga ühendava bussiliini.
Seotud lood
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.