Tallegg AS näeks meeleldi Eesti Vabariigi
presidenti toote karbil istumas, kuid ei usu, et president sellega nõus
oleks.
Esimese hooga ütles Tallegg AS juhatuse liige ja äridirektor Margus Venelaine, et pole nõus ühtegi poliitikut reklaami võtma, siis aga ütles: „Lõpp kihvt oleks, kui president istuks toote karbil, kuid ma ei usu, et ta reklaamiga nõus oleks.“
Teisalt on Venelaine nõud propageerima mõnda poliitikut ja sportlast, kes tervisliku tootega kokku sobiks. Näiteks toob ta Erki Noole. „Muidugi peaks inimene lisaks spordile ka mõnel teisel alal tugev olema,“ põhjendas Venelaine.
Küsimusele, milliseid avaliku elu tegelasi on Tallegg reklaamis kasutanud, nimetas Venelaine suusataja ja kahekordse olümpiavõitja Andrus Veerpalu ja Eesti esikulturisti ja toitumisspetsialisti Ott Kiivikase.
Seotud lood
Tallegg müüs juulis esmakordselt Eestis ühe
kuuga üle 1000 tonni linnuliha ja linnulihatooteid. Võrreldes eelmise juuliga
oli kasv 8%.
Tele2 reklaamides ilmselgelt poliitikuid
näha ei saa, kuna reklaami kanduks edasi poliitiku endised, praegused ja
tulevikutegemised.
A. Le Coqi juht Tarmo Noop välistas
poliitikud oma ettevõtte reklaamides, kuna erakondlik kuuluvus võib peletada
erakonda mittesallivad kliendid, seda A. Le Coq aga taha.
SRV Ehitus ja Kinnisvara oma reklaami
poliitikut ei palkaks, peapõhjuseks liigne riskantsus kampaania ülesehitamisel
ainult ühele isikule.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.