Tele2 reklaamides ilmselgelt poliitikuid
näha ei saa, kuna reklaami kanduks edasi poliitiku endised, praegused ja
tulevikutegemised.
„Mina ei paneks ühtegi poliitikut oma kaupa reklaamima,“ ütles Tele2 Eesti AS juhatuse esimees ja juht Toomas Tiivel. „Poliitikuga kaasnevad igasugused muud asjad, mida ta on teinud enne ja teeb pärast reklaami,“ põhjendas Tiivel oma vastust.
Samuti leiab juht, et poliitiku värbamisega reklaami kaasnevad teatud riskid ning kui on väga tuntud poliitik kandub ka tema maine reklaami või reklaamitavale tootele üle, ütles Tiivel.
Tele2 ei ole oma reklaamides siiani kasutanud poliitikut, küll aga on kaupa ostjale tutvustanud muud avaliku elu tegelased.
Aripaev.ee küsis tänase päevaküsimuse raames, millise poliitiku ja miks paneksite just tema oma kaupa reklaamima.
Seotud lood
Tallegg AS näeks meeleldi Eesti Vabariigi
presidenti toote karbil istumas, kuid ei usu, et president sellega nõus
oleks.
Täna teatas mobiilsideoperaator Tele2, et
langetab alates 30. augustist Euroopa Liidu riikides helistamise hindu –
väljahelistamisel on uus kõneminutihind 8,49 krooni (hetkel 8,70
krooni) ning kõnedele vastamisel 4,06 krooni (hetkel 4,35
krooni).
SRV Ehitus ja Kinnisvara oma reklaami
poliitikut ei palkaks, peapõhjuseks liigne riskantsus kampaania ülesehitamisel
ainult ühele isikule.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.