SRV Ehitus ja Kinnisvara oma reklaami
poliitikut ei palkaks, peapõhjuseks liigne riskantsus kampaania ülesehitamisel
ainult ühele isikule.
„Ma kardan, et poliitikud on nii hell temaatika tänases Eestis ja ühele kaardile üles ehitada tervet kampaaniat on riskantne,“ sõnas SRV Ehituse ja Kinnisvara juhataja Margus Mändmets.
Põhjenduseks lisas ta võimaliku ebaõnnestumise näiteks selle, kui kuulsa sportlase maine ajas muutub. Seetõttu ongi ettevõttes paika pandud, et reklaami üksikisikule üles ei ehitata.
Küsimusele, kas SRV on kunagi üksikisiku peale kampaaniat üles ehitanud, vastas Mändmets jaatavalt. „Oleme küll. Meil oli toetusleping Andrus Veerpaluga, kellega koostöö oli edukas, aga täna seda enam uuesti ei teeks.“
Aripaev.ee küsis tänase päevaküsimuse raames, millise poliitiku ja miks paneksite just tema oma kaupa reklaamima.
Seotud lood
A. Le Coqi juht Tarmo Noop välistas
poliitikud oma ettevõtte reklaamides, kuna erakondlik kuuluvus võib peletada
erakonda mittesallivad kliendid, seda A. Le Coq aga taha.
Tele2 reklaamides ilmselgelt poliitikuid
näha ei saa, kuna reklaami kanduks edasi poliitiku endised, praegused ja
tulevikutegemised.
Tallegg AS näeks meeleldi Eesti Vabariigi
presidenti toote karbil istumas, kuid ei usu, et president sellega nõus
oleks.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.