Viru Keskuse tegevjuht Ants Vasar ütles
aripaev.ee päevaküsimusele vastates - kas kasutate kindlustusmaaklerit? -
et see väga mugav ning sealt saab alati head nõu.
"Tänapäeva maailmas ei suuda inimene olla spetsialist kõikides küsimustes," sõnas Vasar. Tema sõnul saab kinlustusmaakleri käest objektiivset infot, mis on kliendile kõige kasulikum. "Kindlustusfirma räägib sellest mida on vaja rääkida ning vaikib sellest, mida tal pole kasulik rääkida," möönis Vasar. Ta kinnitas, et pigem hoiab sellega raha kokku, mitte ei lähe teenus kallimaks.
"Kindlustuse alal on 101 asja, mida on vaja teada, seetõttu kasutan ka eraelus kindlustusmaaklerit," märkis ta.
Kalev Meedia tegevjuht Alar Pink vastas aripaev.ee päevaküsimusele - kas kasutate kindlustusmaakleri teenust? - samuti jaatavalt.
Pingi sõnul on leping sõlmitud Kalevi kontserni nimel ning seetõttu ei osanud ta täpsustada, miks nad kasutavad kindlustusmaaklerit ning ei aja asju otse kindlustusfirmaga.
Seotud lood
Kindlustusmaaklerid peavad kliendi
sõltumatute esindajatena seisma hea selle eest, et klient saab sobivaima
kindlustustoote, mitte soovitama enda jaoks parimat vahendustasu tagavat
tehingut.
Eesti Kindlustusmaaklerite Liidu ja Marsh
Kindlustusmaakler ASi juhatuse esimees Mart Mere ütles, et Eestis praeguses
olukorras suuremat kindlustuspettuste lainet oodata ei ole.
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.