Kui Läti majanduslehes kirjutatud Läti
tootjate ja kauplejate nõudmised täidetaks ja toidukaupade käibemaks seeläbi
5%-le suudetaks suruda, oleks see Lätis jäätisega kauplevale Balbiino meelest
vägagi hea märk.
„See oleks tervitatav,“ ütles Balbiino AS juhatuse liige ja juht Riho Niils aripaev.ee-le. „Kui toidukaup on odav siis tarbitakse rohkem, iga maksu alandamine toob maksujõu kasvu.“
Küsimusele, millised on Läti jäätisehinnad võrreldes Eestiga tõdes Niils, et tänu ülitugevale konkurentsile ja suurtele jaekettidele on sealsed hinnad madalamad.
„Oleme oma plaanides sees,“ sõnas tegevjuht Balbiino käekäigu kohta Lätis. Lähtuvalt ettevõtte arengukavast alustas sel kuul spetsiaalselt Läti turu jaoks loodud jäätiste tootmist.
Täielikult Eesti kapitalil põhinev AS Balbiino asutati 1995. aastal ning tänaseks on ta hõivanud enam kui 40% kodumaisest jäätiseturust. Aktiivselt käib ka uute turgude otsimine. Balbiinole kuulub juba 10% Läti turust ning tegutsetakse ka Leedus, Soomes ja Saksamaal.
Seotud lood
Leibur AS juhatuse esimehe ja tegevdirektor
Ants Promanni sõnul oleks toidukaupade käibemaksu alandamises Lätis võitja just
lõpptarbija, aga kas ühiskond on selleks küps.
Läti majandusajaleht Dienas Bizness
kirjutas täna, et Läti tootjad ja kauplejad nõuavad käibemaksu langetamist
5%-le vältimaks Lätis toodetud toidukauba saamist üheks kallimaks Euroopa
liidus.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.