Eilsel AvtoVAZi aktsionäride
aastakoosolekul kinnitati tootmise alustamise tähtaega Renault tehnoloogia
alusel, kuid Lada kaubamärgi all.
Ülejärgmisel aastal peavad kõigepealt tulema viie- ja seitsmekohalised universaalid ning kerged tarbesõidukid, kirjutas Kommersant.
Peale selle teatas ettevõte 1,4 ja 1,6 liitriste uute mootorite, uue säästuauto ja maasturi mudelite väljatöötamisest. Venemaa suurim autotootja teatas ka seniste tooteperekondade arendamise jätkamisest, sealhulgas sportmudelite konstrueerimisest seeriaautode baasil.
Renault ostis AvtoVAZi osaluse märtsis 1,166 mld dollari eest. 75% pluss ühe hääle omanikud on võrdsetes osades Rosoboroneksport, IK Troika Dialog ja Renault. Direktorite nõukogu esimeheks valiti eile riigifirma Rostehnologii juht Sergei Tšemezov. Eelmisel aastal müüs ettevõte 663500 autot.
Seotud lood
Riigilt 3 mld eurot (ligi 47 mld krooni)
laenu saanud Renault lubas Prantsuse valitsusele, et annab lühiajalises
plaanis töökohtade säilitamiseks endast kõik ega rakenda
ümberstruktureerimisprogramme.
Renault-Nissan on teatanud oma ühinemisest
India ühe suurima mootorrattatootjaga Bajaj, kavas on toota 2500 dollarit ehk
ligi 25 000 krooni maksvaid autosid.
Täna vormistasid pooled 25% pluss ühe
aktsia müügi Renault kontsernile, müüjad saavad sellele veel lisa sõltuvalt
ettevõtte järgneva kahe aasta majandustulemustest, eeldatavalt 165 mln
dollarit.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.