SAS Groupi investorsuhete asetäitja Mattias
Granqvist ütles aripaev.ee-le Estonian Airi mulluseid majandustulemusi
kommenteerides, et kõrged kütusehinnad ja raske majanduslik olukord teevad äri
ajamise keeruliseks.
„Kõrged kütusehinnad, nõrgenenud nõudlus ja majanduse nõrgenemise protsess koos raske majanduskliimaga,“ ütles Granqvist vastuseks küsimusele, mis olid Estonian Airi kahjumiga majandustulemuste põhjused.
SASil on tema sõnul Estonian Airi majandustulemuste suhtes pikaajalised ootused ning täpsemalt toimuma hakkavatest muutustest võib rääkida peale teist kvartalit, kui need on selgemaks saanud.
Juuni viimasel päeval toimunud lennufirma Estonian Airi korralisel aktsionäride üldkoosolekul, teates ettevõte, et teenis mullu 1,4 miljardilise käibe juures 52 miljonit krooni kahjumit. Estonian Airi nõukogu esimehe Olev Schultsi sõnul tuleb ettevõttel püüda saavutada veel suurem efektiivsus, vaatamata mullusele suurele kahjuminumbrile pole lennufirmal plaani mõne suurema ja tugevamaga ühineda.
AS Estonian Air on 17-aastase tegevuskogemusega Eesti rahvuslik lennufirma, mille omanikud on Eesti riik, SAS Grupp ja investeerimispank AS Cresco. AS-il Estonian Air on üks tütar- ja kaks ühisettevõtet.
Seotud lood
Estonian Airi nõukogu esimehe Olev Schultsi
sõnul tuleb ettevõttel püüda saavutada veel suurem efektiivsus, vaatamata
mullusele suurele kahjuminumbrile pole lennufirmal plaani mõne suurema ja
tugevamaga ühineda.
Euroopa Parlamendi liikmed on hääletamas
seaduse poolt, mis keelustab lennuhindade reklaamid, mis ei sisalda reisija
jaoks vältimatuid makse ning muid tasusid.
Täna toimunud lennufirma Estonian Airi
korralisel aktsionäride üldkoosolekul, teates ettevõte, et teenis mullu 1,4
miljardilise käibe juures 52 miljonit krooni kahjumit.
SAS tahab jätkuvalt saada Estonian
Airi enamusosaluse omanikuks ning olla nähtav Balti riikides, kuigi
lennufirma müüb tüki airBalticust.
Maksude koosseis muutub veel ja maksumäärad lähevad kõrgemaks – selle peale võib mürki võtta, arvab raamatupidamisbüroo Vesiir asutaja ja juht Enno Lepvalts.