Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kaupmehed ajavad loodusliku kilekoti jutuga tarbijale puru silma
Biolagunev ja lagunev kilekott on
reaalsuses kaks erinevat asja ning tihti ajavad kaupmehed imagoloogilistel
eesmärkidel tarbijale puru silma, kirjutas Eesti Ekspressi ajakirjanik Toivo
Tänavsuu oma blogisissekandes.
Pakenditootja Estiko Plastar tegevjuht Triin Anette Kaasik ütles, et biolagunev ning lagunev kilekott aetakse toodetena tihtilugu omavahel sassi. “Kui viskaksin tavalise kilekoti metsa alla, siis kümne aasta pärast oleks see endiselt seal. Kui aga viskaksin laguneva kilekoti metsa alla, siis kümne aasta pärast oleksid seal tükid, millest suur osa oleks huumusega segunenud,” ütleb Kaasik.
Biolagunevaid pakendeid toodetakse tema sõnul maisitärklise baasil tehtud graanulitest ja see ei sisalda tilkagi naftat, näidates välitingimustes kõdunemise märke juba paari nädalaga. Lagunevate pakendite kile laguneb kiiremini väikesteks tükikesteks ja seguneb seega paremini huumusega.
Rohelised soovivad poes müüdavatele kilekottidele kolmekroonise aktsiisi juurde keerata. Valitsusliit, kellel roheliste hääli vaja, on juba samuti selle eelnõu taha asunud. Iseenesest ju kena mõte, sest kellel võiks olla midagi keskkonnasäästlikuma käitumise vastu.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.