Tarbijakaitseamet nõuab kaheksalt
kinnisvarafirmalt aru, miks nad müüvad Tallinna kortereid koerakuudi hinnaga.
Amet alustas tarbijapettuse menetlust täna.
Tarbijakaitseameti peadirektori asetäitja Marje Kokk ütles, et kinnisvara müük on spetsiifiline valdkond, kus hind sõltub paljuski potentsiaalsete ostjate arvust.
"Antud müügikuulutustes märgitud hinnaga 1000 krooni ja veidi enam aga ei ole tegelikult võimalik sellist kinnisvara osta ning seetõttu leiame, et teadlikult on esitatud ebareaalne hind," kommenteeris Kokk.
Kauplemisvõte tarbijakaitseseaduse tähenduses on kaupleja tegevus, tegevusetus, teguviis või esitlusviis, kommertsteadaanne, sealhulgas reklaam, ja turustamine, mis on otseselt seotud kauba või teenuse reklaamimise, pakkumise, müügi või tarnimisega tarbijale.
"Seega võib tegemist olla eksitava kauplemisvõttega - kauplemisvõtet peetakse eksitavaks, kui sellega esitatud teave on ebaõige või kui faktiliselt õige teabe esitlusviis petab või tõenäoliselt petab keskmist tarbijat ja selle mõjul teeb või tõenäoliselt teeb keskmine tarbija tehinguotsuse, mida ta muul juhul poleks teinud. Teave on ebaõige, kui see sisaldab valeandmeid hinna kohta," ütles Kokk.
Seotud lood
Uus Maa Kinnisvarakonsultantide analüütik
Annika Jakobson ütles värskes turuülevaates, et Tallinna korterite hinnad on
võrreldes buumi kõrghetkega langenud 22%. Langus jätkub.
Kui siiani on tähelepanu pälvinud
kinnisvaraportaali city24.ee enneolematute hindadega müügikuulutused ja neid on
asunud menetlema ka tarbijakaitseamet, siis nüüd tuli ilmsiks, et kõige enam
ebareaalselt väikese hinnaga kuulutusi on portaalis ekspresskinnisvara.ee.
Vasara tänava korterit müüv LuxKinnisvara
OÜ juhatuse liige Alla Bušinskaja tunnistas, et teda palus 1000kroonise
hinnaga müügikuulutuse sisestada korteri omanik.
Maakler süüdistab Äripäeva oma äri
solkimises, kuna pärast tänast paberlehes ilmunud lugu 1000kroonistest
korteritest pidi ta palju telefonikõnesid kogunud müügikuulutuse City24st maha
võtma.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.