Eesti Raudtee teenis tänavu esimese kuue
kuuga 778,4 miljoni krooni suuruse käibe juures kasumit 42,3 miljonit krooni,
2007. aasta esimeses pooles teenitud kasum oli 46 miljonit krooni, teatas
ettevõte.
Vaatamata mullu kevadest järsult vähenenud kaubavedude mahule on Eesti Raudtee majandusnäitajad head, sest ettevõte on muutunud olusid arvestades teinud kiireid ja tõhusaid otsuseid.
Kokkuhoiu saavutamiseks on Eesti Raudtee kärpinud nii mullu kui ka tänavu oluliselt tegevuskulusid ning vähendanud töötajate arvu mullu 250 töötaja võrra ja tänavu plaanib ettevõte vähendada töötajate arvu veel paarisaja võrra.
Samas jätkab Eesti Raudtee investeeringuid raudteeinfrastruktuuri kaasajastamisesse. Alustatud on kapitaalremonti Tartu-Valga lõigul, mille tulemusena võib paari aasta pärast olla reisirongidel võimalik sõita kiirusega kuni 120 kilomeetrit tunnis.
2008. aasta esimese kuue kuuga veeti Eesti Raudtee infrastruktuuril kaupa 13,4 miljonit tonni ehk 8,89 miljonit tonni vähem kui 2007. aasta kuue kuuga.
Seotud lood
Eesti Raudtee võttis juulis piirilt vastu
ööpäevas keskmiselt 14,7 kaubarongi, mis on ligi poolteist rongi vähem kui
juunis.
Eesti Raudtee on võtnud kursi, et
2008.aasta lõpuks vähendada töötajate arvu ligi 1850 töötajani. Praeguse seisuga
töötab Eesti Raudteel 2043 inimest.
Enam kui kahe miljardi krooni eest
taasriigistatud Eesti Raudtee teenis mullu ligi 144 miljonit krooni kasumit.
Edastame Eesti Raudtee vastulause 14.mail
Äripäevas ilmunud Sten- Aleks Pihlaku artiklile “Eesti Raudtee peatas
Edelaraudtee vedurid.”
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.