Eesti Raudtee on võtnud kursi, et
2008.aasta lõpuks vähendada töötajate arvu ligi 1850 töötajani. Praeguse seisuga
töötab Eesti Raudteel 2043 inimest.
Töötajate arvu kärpimise põhjuseks on tööoperatsioonide automatiseerimine ja töö ümberkorraldamine, kui ka kaubaveomahtude jätkuv vähesus. Näiteks läheb Tartu- Orava lõigul juulis augustis liikluskorraldus jaamades üle tsentraliseeritud kaugjuhtimisele, teatas ettevõte.
31.detsembril 2008. peaks Eesti Raudteel eeldatavasti töötama umbes 1850 inimest, mis on praegusest pea 200 võrra vähem. Juuli seisuga töötab Eesti Raudteel 2043 inimest, mullu 31.detsembri seisuga töötas 2095 inimest. Poole aastaga on Eesti Raudteelt lahkunud 52 inimest.
Kollektiivselt koondab ettevõte 8.augustist kuni 6.septembrini 54 töötajat. Enne seda on üksikult koondamisteate saanud 18 töötajat. Vastavalt seadusele saab koondamist jätkata peale antud kollektiivse koondamise lõppu ehk septembris.
Täpsem kooseisude vähendamise arv ning ajagraafik töötatakse välja, kui on selgem millises tempos ja kuidas ümberkorraldused tööjõuvajadust mõjutavad, millisel viisil on võimalik tööülesandeid ringi jagada ning töötajaid ümber õpetada.
Seotud lood
Elektriraudteed on kütuse hind mõjutanud
positiivselt, vastas Elektriraudtee juhatuse liige Riho Seppar aripaev.ee
päevaküsimusele, kuidas on kütusehind Teie ettevõtet mõjutanud.
Eesti Raudtee võttis juulis piirilt vastu
ööpäevas keskmiselt 14,7 kaubarongi, mis on ligi poolteist rongi vähem kui
juunis.
Venemaa peaminister Vladimir Putin
allkirjastab Venemaa raudtee arengu strateegia aastani 2030, mille maksumus on
14 triljonit rubla.
Enam kui kahe miljardi krooni eest
taasriigistatud Eesti Raudtee teenis mullu ligi 144 miljonit krooni kasumit.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.