Pekingi olümpiamängude ametlik koduleht
kirjutab, et muude asjade hulgas ei tohi pealtvaatajad tribüünile kaasa võtta ka
professionaalset fotovarustust. See nõue ei kehti pressikaardiga
fotograafidele.
Kahjuks ei ole lahti seletatud milline siis on professionaalne fotovarustus ning kuidas seda eristada. Otsest määratlust ei paistagi olevat ning seega jääb asja otsustamine sõltuma väravas olevast turvatöötajast ning sellest kuidas tunneb ta vastavat valdkonda, kirjutas PhotoPoint`i ajaveeb.
Keelu ametlikuks põhjuseks on märgitud, et professionaalne fotovarustus hakkab segama publiku vaatevälja. Samas tegelikuks põhjuseks võib pidada aga seda, et uudisteagentuurid on maksnud hulga raha olümpiamängude pressis kajastamise õiguste saamiseks. Samas on tehnika arengu tõttu kasutasid tavainimestel kasutada oluliselt parem tehnika kui eelmistel olümpiamängudel, kus jäädi selles suhtes pressifotograafidele kõvasti alla. Samas peetakse spordifotograafias just oluliseks õige hetke tabamist, mitte tehnilist täpsust. Praegusel hetkel võib suvaline tegelane oma odava peegelkaameraga väga häid pilte ning siis neid tasuta jagada, mis mõistagi ei meeldiks uudisteagentuuridele.
Sarnane keeld on näiteks ka Ühendiikides ameerika jalgpalli iga-aastasel suursündmusel Super Bowl, lihtsalt olümpiamängudel on selline kitsendus esimest korda.
Seotud lood
Soome riiklik meediafirma Yle teeb sel
aastal olümpiamängude ülekandmisega rekordi, minnes kanalile enam maksma kui
kunagi varem.
Tele 2 kliendid saavad mobiiltelefoni
vahendusel Pekingi olümpiamänge piiluda, kogu lugu maksab 15 krooni
päev.
Uued raudteeliinid, miljoneid maksma läinud
spordirajatised ning 100 000-pealine turvameeste vägi – see on vaid väike osa 40
miljardit dollarit maksma läinud Pekingi olümpiamängudest.
Eile tunnistas Londoni 2012. aasta olümpiamänge
korraldava meeskonna kõrgeim ametnik, et tõenäoliselt kulub mängudele ka kogu
2,7 miljardi naelane (62 miljardi kroonine) varufond.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.