Sampo Panga omanik Danske Bank teatas, et
on Soomes kaotanud infosüsteemide probleemide tõttu 28 000 eraklienti ja 2200
äriklienti.
Samuti leiab Danske Bank, et Sampo klienditeenindussüsteemid ei ole praegugi veel täiesti rahuldavas korras, kuigi on tehtud palju parandusi. Sampo Pank ise täpsustab lahkunud eraklientide arvuna 27 320 inimest, mis moodustab 2% kõikidest klientidest. Äriklientidest on just väikesed ettevõtted tüdinenud pidevatest probleemidest, kirjutas Helsingin Sanomat.
Praegusel juhul kompenseerib Sampo Pank Soomes klientide probleeme teenustasudest loobumisega, mis on neile siiani maksma läinud 45 miljonit Taani krooni ehk 90 miljonit Eesti krooni. Lisaks maksab Sampo Pank veel seadusega ette nähtud hüvitist, mida on praeguseks välja makstud 4 miljoni Taani krooni ehk siis 8 miljoni Eesti krooni väärtuses.Danske Panga sõnul on Sampos läbi viidud süsteemimuudatused raskustest hoolimata moodustanud aluse edukaks koostööks.Danske Banki andmetel oli kontserni 2008. aasta esimese poolaasta tulemus 24% kehvem kui eelmine aasta samal ajal. Samas aga on Soomes Sampo Panga tulemus kahanenud kümnendiku peale, võrreldes eelmise aastaga, kui jaanuarist juunini oli kasumiks 57 miljonit eurot, aga tänavu jaanuarist juulini 6 miljonit eurot.
Olukorra iseloomustamiseks sõnas Soome Sampo Panga tegevjuht Ilkaa Hallavo: "Viimased kuud on olnud meile rasked tehniliste takistuste tõttu. Kogu kontsern on teinud hoolega tööd sellel eesmärgi nimel, et taastada varasem kõrgetasemeline teenindus."