Soome Pagarite Liidu arvates ei ole senine
hinnatõus üldsegi piisav ning peavad uut hinnatõusu vältimatuks.
Oma avalikus ütluses teatab liit, et viimase aasta jooksul on pagaritööstuse esindajad veendunud, et pagaritoodete hinda peab tõsta paari aasta jooksul veel 10-20%. Praeguste andmete kohaselt on leivatoodete hinnad Soomes alates aastavahetusest tõusnud umbes 7%, kirjutas Helsingin Sanomat.
Hinna põhjusena toovad leivaküpsetajad välja vilja ja energia hindade järsk tõusu, palga- ja transpordikulude kasvu ning kiirenenud inflatsiooni.
Liidu arvates on leiva ja muude pagarite poolt valmistatud toitude hindade tõus olema ka tarbijatele kasulik aidates säilitada Soomes mitmekülgset pagaritoodete kultuuri ka tulevikus.
Praegusel hetkel kulub neljaliikmelise pere väljaminekutest leiva ja muude pagaritoodete peale 1,07%
Seotud lood
Vaatamata vihmasele ilmale ja kallimale
hinnale söövad eestlased rohkelt vastlakukleid. Eilse ja tänasega on Fazer
Pagarid müünud Eestis 90 000 ehk 7,6 tonni vastlakukleid.
Nasva Pagar lõpetab järgmise nädala
teisipäevast ajutiselt tootmise, kuna kogenematu juhtimise tõttu kandis
pagaritööstus kahjumit ning ettevõtte jalulesaamiseks on vaja põhjalikumaid
ümberkorraldusi või pagaritoodete valmistamine üldse ära lõpetada.
Leiburi juhi Ants Promanni sõnul ei ole
emotsioonid äris kuigi mõistlikud.
Vändra Leiva omanik ja juhataja Krista Assi
ütles, et Tartus toimuval ökomessil ja poes ostavad nende tooteid ennekõike
noored pered.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.