Maailma suurima mobiiltelefonide tootja
Nokia turuosa Ühendriikides on veelgi vähenenud, langedes teises kvartalis
viiendale kohale.
Nokiast on mööda läinud ka Kanada Research In Motion oma BlackBerry kaubamärgiga, omades nüüd 10,6 % suurust turuosa võrreldes eelmise aasta sama perioodi 4,8%. Nokia turuosa mais-juunis oli Strategy Analyticsi andmete kohaselt 9,5%, terves maailmas aga on see umbes 40%, mistõttu võib pidada Ühendriike firmale raskeks turuks, kirjutas Kauppalehti.
Nokia turupositsiooni langus dollarimaal on olnud üllatavalt kiire, sest alles aastal 2001 oli iga kolmas seal müüdud telefon Nokia toodetud. Kuigi ameeriklastele müüdud telefonide hulk isegi kasvas 400000 telefoni võrra kui Nokia müüs Ühendriikides esimeses kvartalis 4 miljonit telegoni ning eelmine aasta 3,6 miljonit telefoni.
Ühendriikide mobiiltelefoniturul on esikohal Motorola 25,8% suuruse turuosaga ning sellel järgnevad LG 21,0%, Samsung 18,6% ja Research In Motion 10,6% suuruste turuosadega.. Neist on Motorola aastaga selgelt oma positsiooni kaotanud sest eelmise aasta samal ajal omati 36,6% sealse turu mahust, LG aga tuli peale kahte aastat tagasi teisele kohale.
USA mobiiltelefonide turg arenes üsna hästi teisel kvartalil, kokku müüdi 42 miljonit mobiili ning turu kasvuks oli 5%.
Mobiilitootjatele on Ühendriigid väga oluline turg, sest selle osa kogu maailma 306,0 miljoni toote suurusest turust on umbes 14%.
Seotud lood
Vesti.ru kirjutab, et sel aastal ostetakse
20 miljonit mobiiltelefoni vähem kui varem prognoositi. Inimesed ei taha
lihtsalt omale enam uusi telefone soetada.
Nokia alandas eelmisel reedel oma kolmanda
kvartali mobiiltelefonide turuosa prognoosi.
Kahe aastaga on Motorola osa
mobiiltelefonide turul langenud üle kahe korra, käive langenud, kahjum
suurenenud ning head töötajad kipuvad lahkuma.
Maailma suurima mobiiltelefonide tootja
Nokia täna avaldatud teise kvartali tulemused tegid tuule alla analüütikute
prognoosidele. Lisaks sellele tõstis põhjanaabrite majanduse lipulaev tugevast
Aasia nõudlusest ajendatult ka globaalset mobiiltelefonide
müügiprognoosi.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.