OÜ Tasuta Vihik juhatuse liige Ervin
Nurmela ütles aripaev.ee-le, et projekti ettevalmistamise käigus keeldus
firma kahest reklaamist, kuna ei pidanud neid noortele sobivaiks.
"Reklaam noortele tekitab alati küsimusi ning õigustatult. Tasuta Vihiku poolt saan öelda, et oleme sellega arvestanud. Esimese tiraaži puhul ütlesime kahele ettevõttele reklaamisoovi ära ning ühel palusime muuta reklaami kujundust sobilikumaks," hajutas Nurmela lapsevanemate kartusi.
"Oleme kindlalt välistanud näiteks Valemivihikus ilmunud Hustler energiajoogi sarnased reklaamid, mis õigustatult tekitavad lapsevanemates pahameelt," ütles Nurmela.
Igapäevaelus Pro Kapitali peajuristina töötav Nurmela ütles samas, et otsustas tasuta vihikute äris kaasa lüüa, kuna pidas algatust suurepäraseks. "Tasuta õppevahendeid ei ole kooliõpilastele keegi senini pakkunud ning projekti käimalükkamine oli suurepäraseks kogemuseks," ütles Nurmela ja lisas, et Martin Toding omas vihikuäri käivitamiseks vajaliku kogemust, tahet ning võimalust projekti vedada.
"Martin on olnud kolm aastat turunduse õppejõud ning kuulunud näiteks ka autorendi ettevõtte Avis juhtkonda," kiitis Nurmela oma äripartnerit. Kui Toding tegeleb ettevõtte igapäevase juhtimisega, siis Nurmela kujundab OÜ Tasuta Vihik üldstrateegiat ning vahendab vajalikke kontakte.
"Muid eeskujusid meil kõrvale võtta ei olnud, seega tuli kogu kontseptsioon endal välja mõelda," rääkis Nurmela äriidee päritolust. "Kuivõrd idee on koolivihikuid tasuta pakkuda, siis saab see võimalik olla üksnes tänu projektis osalevate eraettevõtete ning ametiasutuste panusele," märkis ta.
Esialgu soovib OÜ Tasuta Vihik reklaamimüügist katta vaid jooksvad kulud ning saada raha laienemiseks üle Eesti. "Paaril esimesel aastal ei ole finantsprognoosides kasumit ette nähtud. Tehtud investeeringute tagasiteenimine sõltub projekti edasisest käekäigust, omanikud on sellega arvestanud," rääkis Nurmela oodatavast käibest ning kasumimarginaalist.
Seotud lood
Sel nädalal sai avapaugu Pro Kapitali
peajuristi Ervin Nurmela ja Martin Todingu ühine vihikuäri, kus esimese
kampaania raames jõuab koolilasteni 50 000 tasuta kaustikut.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.