Hansapanga juht Erkki Raasuke ütles Dagens
Industri artikli kohta, mis nägi Raasukest Swedbanki tänase juhi Jan Lidéni
mantlipärijana, et see on puhas spekulatsioon.
Dagens Industri avaldas täna, et tuleval aastal saab Swedbanki juht Jan Lidén 60aastaseks ning võib minna pensionile. Tema võimalikest ettevõttesisestest mantlipärijatest peavad Rootsi majanduslehe Dagens Industri küsitletud analüütikud parimaks kandidaadiks Erkki Raasukest.
Raasuke on tark ja ambitsioonikas, tänases juhtgrupis paljude arvates ainuke, kel on olemas vajalik tegevjuhi kompetents, kirjutas Dagens Industri.
"Olen selle uudise lühikokkuvõtet näinud, aga mul ei ole selle kohta midagi öelda ei praegu ega ka tulevikus," vastas Erkki Raasuke aripaev.ee kommentaaripalvele. "See on spekulatsioon," lisas Raasuke.
Raasuke töötab Hansapangas alates 1994. aastast ja sai karjääriredelil pidevalt ülespoole liikudes 2005. aastal juhatuse esimeheks ning Hansagrupi peadirektoriks, kellena on ametis tänaseni.
Teiste võimalike kandidaatidena pakub Dagens Industri veel Swedbanki Rootsi haru eest vastutavat Kjell Hedmani ning majandus- ja finantsdirektorit Mikael Inglanderi. Vilksab ka Catrin Franssoni nimi, kes täna vastutab klienditeeninduse ja toodete eest.
Seotud lood
Sampo panga juhi Aivar Rehe sõnul on
Hansapanga juht Erkki Raasuke tugev strateeg, kuid siinsed pangajuhid
on tema hinnangul välispanga juhtimiseks piisavalt küpsed alles pärast
majanduslanguse läbimist.
Rootsi börsil noteeritud East Capital
Exploreri juht Gert Tiivas ütles aripaev.ee-le, et tippjuhtidelt oodatakse nii
Eestis kui Rootsis sama - et asjad oleksid tehtud.
Kauaaegne pangajuht Ain Hanschmidt ütles
aripaev.ee-le, et tema arvates on Eesti pangajuhtidel täiesti võimalik jõuda
karjääriredelil ka emapanga tippu.
Nordea panga juhi Vahur Krafti sõnul
hinnatakse rahvusvahelisel tasandil Eesti juhtide töökust ja juhtimisstiili.
Spekulatsioonid Erkki Raasukese peatsest karjäärihüppest innustavad tema meelest
aga ka teiste valdkondade tippjuhte.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.