Täna sõlmisid Riigi Kinnisvara AS (RKAS) ja
AS VolkerRail RTE 310,6 miljoni kroonise mahuga peatöövõtulepingu, mille raames
ehitatakse Koidula piirijaamas raudteid kokku 25 kilomeetri ulatuses.
Töö hõlmab endas muuhulgas kümne jaamatee ehitamist, 38 pöörme tarnimist ja paigaldamist, patrull-, hooldus- ja kõnniteede ehitamist ning piirdeaia, rongide kaalu, portaalkraana ning rongide pidurite kontrollsüsteemi rajamist, teatas RKAS.
Piirijaama rajamise teisele ehitushankele laekus kaks kvalifitseerimistingimustele vastavat pakkumust. Kokku on kavas korraldada neli suuremat ehitushanget.
Tänaseks on sõlmitud kõik olulised lepingud ja kokkulepped RKAS-i, AS Eesti Raudtee ja Eesti Vabariigi vahel projekti rahastamiseks ja korraldamiseks. Kõik piirijaama rajamiseks vajalikud kinnistud on tänaseks RKAS-i omandis, lõpetatud on ehitusplatsi ettevalmistustööd (metsa raadamise, kaitsealuste taimede ümberistutamine jm).
Alustatud on töid esimese ehitushanke raames, mida teostab konsortsium AS Aspi, AS Eesti Ehitus ja AS Teede Rev-2. Esimese ehitushanke mahtu kuuluvad mullete ja süvendite rajamine (mullatööde maht ligikaudu 1,8 miljonit kuupmeetrit), sildade ehitus (4 uut silda, 3 silla remont), truupide ehitus, teede ja platside ehitus (sealhulgas ligikaudu 5 kilomeetrit uut maanteed), elektrivarustuse väljaehitamine (sealhulgas 4 alajaama, kesk- ja madalpingevõrgud), välisvalgustuse väljaehitamine, veevarustuse väljaehitamine (sealhulgas puurkaev-pumbamaja, tuletõrjevee pumpla), drenaaži, kanalisatsiooni ja puhastusseadmete väljaehitamine.
Põlvamaal Värska ja Orava vallas asuva Koidula raudteepiirijaama arendusala suurus on ligi 92 hektarit, tegemist on Eesti ühe suurima infrastruktuurikompleksi rajamisega. Lepingu allkirjastasid RKAS-i juhatuse esimees Jaak Saarniit ja AS VolkerRail RTE juhatuse esimees Kaupo Sirk ning juhatuse liige Mihhail Saveljev.
Seotud lood
Täna sõlmivad Riigi Kinnisvara AS ja
Koidula raudteepiirijaama esimese ehitushanke võitnud konsortsiumi esindaja
peatöövõtulepingu, mille raames pannakse alus kümne rööpapaariga piirijaama ning
seda ümbritseva infrastruktuurikompleksi rajamiseks.
Riigi säästurežiimi üle rõõmustagu
Kagu-Eesti vallad, sest hoolimata kokkuhoiust hakatakse ehitama Peterburi Läti
ja Kaliningradiga ühendavat Koidula raudteepiirijaama.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.