Tasku moe- ja vabaajakeskuse juhataja Veiko
Keerbergi sõnul muutuvad peale aktiivset jõuluperioodi liikumapanevaks
jõuks allahindlused, mis jaekaubanduses toimuvat arvestades muutuvad lõpptarbija
jaoks tõsiseltvõetavamaks.
Lõuna-Eesti suurima moe- ja vabaajakeskuse juhataja Veiko Keerbergi sõnul prognoosivad nad keskuse aasta keskmise tulemusena 300 000 - 340 000 külastust kuus ehk ca 3,6-4 miljonit aastas. "Tasku esimesel tegevuskuul septembris külastas keskust üle 400 000 inimese. Neljas kvartal on kaubanduses reeglina parim müügiaeg, mistõttu saab proovikivi olema 2009. aasta I ja II kvartal," märkis Keerberg.
"Oluline kaal on keskuste turundustegevusel kuna kliendile tuleb lisaks ostude tegemise võimalusele ka muud, näiteks meelelahutuslikku lisaväärtust pakkuda. Kindlasti on peale aktiivset jõuluperioodi liikumapanevaks jõuks allahindlused, mis jaekaubanduses toimuvat arvestades muutuvad lõpptarbija jaoks tõsiseltvõetavamaks. Kindlasti ei plaani me Taskus ei nüüd ega tulevikus „niidirullikampaaniaid“, vaid lähtume reaalsetest pakkumistest, mitte kliendi hullutamisest," lisas ta.
Seotud lood
Viru Keskuse III kvartali müük oli 550
miljonit krooni ehk 1,5% vähem kui aasta eest.
Osa augusti lõpus avatud moe ja vaba aja
keskuse Tasku poodnikest on hädas kesisevõitu käibega, sellal kui
konverentsikeskuse ja kobarkino majandajail pole põhjust kurta.
Kristiine Keskuse turundusjuhi Kaidi Lauri
sõnul sunnib pingeline majandusolukord ja inimeste tarbimisharjumuste
muutumine ja vähenemine kampaaniatega trikitajaid varem hiljem
kvaliteedihüppele, siiani on kampaaniate märgusõnadeks olnud aga kähmlus ja
trügimine.
Ülemiste keskuse juhi Guido Pärnitsa sõnul
peavad edaspidi osad töötajad olema valmis selleks, et nende palku
vähendatakse, sest see on osadele ettevõtjatele ainsaks võimaluseks oma asju n-ö
vee peal hoida.
Maksude koosseis muutub veel ja maksumäärad lähevad kõrgemaks – selle peale võib mürki võtta, arvab raamatupidamisbüroo Vesiir asutaja ja juht Enno Lepvalts.