Tasku moe- ja vabaajakeskuse juhataja Veiko
Keerbergi sõnul muutuvad peale aktiivset jõuluperioodi liikumapanevaks
jõuks allahindlused, mis jaekaubanduses toimuvat arvestades muutuvad lõpptarbija
jaoks tõsiseltvõetavamaks.
Lõuna-Eesti suurima moe- ja vabaajakeskuse juhataja Veiko Keerbergi sõnul prognoosivad nad keskuse aasta keskmise tulemusena 300 000 - 340 000 külastust kuus ehk ca 3,6-4 miljonit aastas. "Tasku esimesel tegevuskuul septembris külastas keskust üle 400 000 inimese. Neljas kvartal on kaubanduses reeglina parim müügiaeg, mistõttu saab proovikivi olema 2009. aasta I ja II kvartal," märkis Keerberg.
"Oluline kaal on keskuste turundustegevusel kuna kliendile tuleb lisaks ostude tegemise võimalusele ka muud, näiteks meelelahutuslikku lisaväärtust pakkuda. Kindlasti on peale aktiivset jõuluperioodi liikumapanevaks jõuks allahindlused, mis jaekaubanduses toimuvat arvestades muutuvad lõpptarbija jaoks tõsiseltvõetavamaks. Kindlasti ei plaani me Taskus ei nüüd ega tulevikus „niidirullikampaaniaid“, vaid lähtume reaalsetest pakkumistest, mitte kliendi hullutamisest," lisas ta.
Seotud lood

Hirmutamisega kestlikuks ei innusta