Kristiine keskuse selle aasta üheksa kuu
käive ulatus 1,22 miljardi kroonini, see on eelmise aasta sama perioodiga
võrreldes ligi 5% võrra kasvanud.
Eile dv.ee uudisteportaali lugejate küsimustele vastanud Kristiine keskuse marketingijuht Kaidi Laur prognoosib selle aasta neljandaks kvartaliks suuremat käivet võrreldes möödunud aastaga.
„Kristiine keskuse viimase üheksa kuu käive küündis 1,22 miljardi kroonini. Võrreldes eelmise aasta 9 kuuga kasvas see 4,8% võrra. Kasvanud on nii käive kui ka ostuaktiivsus. Praegu on meil keskuses täidetud kõik kauplemispinnad ning on ka mõned kaupmehed, kes vabanevaid kaubanduspindu lausa ootavad,“ rääkis Laur keskuses toimuvast.
Marketingijuht lisas, et ka käimasoleval kvartalil oodatakse võrreldes mulluse perioodiga käibe kasvu.
„Seda kinnitavad ka viimase üheksa kuu numbrid. Samuti on meil tulemas kampaaniad ning jõulude ajal inimesed alati ostavad ja kulutavad rohkem,“ rääkis Laur.
Marketingijuht tõdes, et siiski on näha, et inimesed kaaluvad ja planeerivad oste hoolikamalt kui varem. „Majandusraskused jätavad suured kaubanduskeskused siiski puutumata. Palju rohkem kannatavad väikesed kauplused. Eriti need, mis asuvad vähekäivates kohtades. Kuna Eestis ei ole ühtegi nn moetänavat, siis kaubanduskeskustel, kes koondavad endale tunnustatud ja populaarsed riidebrändid, läheb hästi,“ lisas Laur.
Kristiine keskus kasvatab käivet
Kristiine keskus kasvatab käivet Kristiine keskus kasvatab käivet
Seotud lood
Kristiine Keskuse turundusjuhi Kaidi Lauri
sõnul sunnib pingeline majandusolukord ja inimeste tarbimisharjumuste
muutumine ja vähenemine kampaaniatega trikitajaid varem hiljem
kvaliteedihüppele, siiani on kampaaniate märgusõnadeks olnud aga kähmlus ja
trügimine.
Kristiine keskuse marketingijuhi Kaidi
Lauri sõnul on järjekordade tekitamine üks vanimaid reklaamitrikke, see seletab
järjekordi poes tarbimise kahanemisegi ajal.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.