• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,75%6 019,08
  • DOW 300,54%43 138,71
  • Nasdaq 0,99%19 960,88
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 225−0,32%39 036,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%103,88
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,75%6 019,08
  • DOW 300,54%43 138,71
  • Nasdaq 0,99%19 960,88
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 225−0,32%39 036,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%103,88
  • 16.10.08, 18:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristiine keskus kasvatab käivet

Kristiine keskuse selle aasta üheksa kuu käive ulatus 1,22 miljardi kroonini, see on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes ligi 5% võrra kasvanud.
Eile dv.ee uudisteportaali lugejate küsimustele vastanud Kristiine keskuse marketingijuht Kaidi Laur prognoosib selle aasta neljandaks kvartaliks suuremat käivet võrreldes möödunud aastaga.
„Kristiine keskuse viimase üheksa kuu käive küündis 1,22 miljardi kroonini. Võrreldes eelmise aasta 9 kuuga kasvas see 4,8% võrra. Kasvanud on nii käive kui ka ostuaktiivsus. Praegu on meil keskuses täidetud kõik kauplemispinnad ning on ka mõned kaupmehed, kes vabanevaid kaubanduspindu lausa ootavad,“ rääkis Laur keskuses toimuvast.
Marketingijuht lisas, et ka käimasoleval kvartalil oodatakse võrreldes mulluse perioodiga käibe kasvu.
„Seda kinnitavad ka viimase üheksa kuu numbrid. Samuti on meil tulemas kampaaniad ning jõulude ajal inimesed alati ostavad ja kulutavad rohkem,“ rääkis Laur.
Marketingijuht tõdes, et siiski on näha, et inimesed kaaluvad ja planeerivad oste hoolikamalt kui varem. „Majandusraskused jätavad suured kaubanduskeskused siiski puutumata. Palju rohkem kannatavad väikesed kauplused. Eriti need, mis asuvad vähekäivates kohtades. Kuna Eestis ei ole ühtegi nn moetänavat, siis kaubanduskeskustel, kes koondavad endale tunnustatud ja populaarsed riidebrändid, läheb hästi,“ lisas Laur.
Kristiine keskus kasvatab käivet
Kristiine keskus kasvatab käivet Kristiine keskus kasvatab käivet

Seotud lood

Uudised
  • 14.10.08, 20:25
Kristiine: Tallinna sügiskampaania märgusõnadeks on kähmlus ja trügimine
Kristiine Keskuse turundusjuhi Kaidi Lauri sõnul sunnib pingeline majandusolukord ja inimeste tarbimisharjumuste muutumine ja vähenemine kampaaniatega trikitajaid varem hiljem kvaliteedihüppele, siiani on kampaaniate märgusõnadeks olnud aga kähmlus ja trügimine.
Uudised
  • 16.10.08, 17:21
Järjekordade tekitamine on iidne reklaamitrikk
Kristiine keskuse marketingijuhi Kaidi Lauri sõnul on järjekordade tekitamine üks vanimaid reklaamitrikke, see seletab järjekordi poes tarbimise kahanemisegi ajal.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.12.24, 16:39
Hea eeskuju: kaitsevägi hävitas eelmise digikoristuse käigus ca 40 terabaiti digiprügi
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele