• OMX Baltic0,15%301,75
  • OMX Riga0,02%880,09
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius0,11%1 172,34
  • S&P 5000,08%6 018,18
  • DOW 300,13%43 484,92
  • Nasdaq 0,00%19 524,28
  • FTSE 100−0,28%8 634,74
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%91,96
  • OMX Baltic0,15%301,75
  • OMX Riga0,02%880,09
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius0,11%1 172,34
  • S&P 5000,08%6 018,18
  • DOW 300,13%43 484,92
  • Nasdaq 0,00%19 524,28
  • FTSE 100−0,28%8 634,74
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%91,96
  • 16.10.08, 18:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristiine keskus kasvatab käivet

Kristiine keskuse selle aasta üheksa kuu käive ulatus 1,22 miljardi kroonini, see on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes ligi 5% võrra kasvanud.
Eile dv.ee uudisteportaali lugejate küsimustele vastanud Kristiine keskuse marketingijuht Kaidi Laur prognoosib selle aasta neljandaks kvartaliks suuremat käivet võrreldes möödunud aastaga.
„Kristiine keskuse viimase üheksa kuu käive küündis 1,22 miljardi kroonini. Võrreldes eelmise aasta 9 kuuga kasvas see 4,8% võrra. Kasvanud on nii käive kui ka ostuaktiivsus. Praegu on meil keskuses täidetud kõik kauplemispinnad ning on ka mõned kaupmehed, kes vabanevaid kaubanduspindu lausa ootavad,“ rääkis Laur keskuses toimuvast.
Marketingijuht lisas, et ka käimasoleval kvartalil oodatakse võrreldes mulluse perioodiga käibe kasvu.
„Seda kinnitavad ka viimase üheksa kuu numbrid. Samuti on meil tulemas kampaaniad ning jõulude ajal inimesed alati ostavad ja kulutavad rohkem,“ rääkis Laur.
Marketingijuht tõdes, et siiski on näha, et inimesed kaaluvad ja planeerivad oste hoolikamalt kui varem. „Majandusraskused jätavad suured kaubanduskeskused siiski puutumata. Palju rohkem kannatavad väikesed kauplused. Eriti need, mis asuvad vähekäivates kohtades. Kuna Eestis ei ole ühtegi nn moetänavat, siis kaubanduskeskustel, kes koondavad endale tunnustatud ja populaarsed riidebrändid, läheb hästi,“ lisas Laur.
Kristiine keskus kasvatab käivet
Kristiine keskus kasvatab käivet Kristiine keskus kasvatab käivet

Seotud lood

Uudised
  • 14.10.08, 20:25
Kristiine: Tallinna sügiskampaania märgusõnadeks on kähmlus ja trügimine
Kristiine Keskuse turundusjuhi Kaidi Lauri sõnul sunnib pingeline majandusolukord ja inimeste tarbimisharjumuste muutumine ja vähenemine kampaaniatega trikitajaid varem hiljem kvaliteedihüppele, siiani on kampaaniate märgusõnadeks olnud aga kähmlus ja trügimine.
Uudised
  • 16.10.08, 17:21
Järjekordade tekitamine on iidne reklaamitrikk
Kristiine keskuse marketingijuhi Kaidi Lauri sõnul on järjekordade tekitamine üks vanimaid reklaamitrikke, see seletab järjekordi poes tarbimise kahanemisegi ajal.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.02.25, 11:58
Mihkel Nestor: Eesti energeetikas konkurentsieelist pole ja on küsitav, kas see kunagi tuleb
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele