• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,24%5 963,01
  • DOW 300,86%44 247,4
  • Nasdaq 0,06%18 983,27
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,24%5 963,01
  • DOW 300,86%44 247,4
  • Nasdaq 0,06%18 983,27
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 16.10.08, 17:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Järjekordade tekitamine on iidne reklaamitrikk

Kristiine keskuse marketingijuhi Kaidi Lauri sõnul on järjekordade tekitamine üks vanimaid reklaamitrikke, see seletab järjekordi poes tarbimise kahanemisegi ajal.
Eile andis aripaev.ee venekeelsele sõsarlehele dv.ee intervjuu Kristiine keskuse marketingijuht Kaidi Laur.
Lugeja küsis, miks on kogu aeg poes järjekorrad, kuigi räägitakse, et tarbimine on vähenenud. Kas statistika petab? Lauri sõnul on järjekordade ja defitsiidi tekitamine on ammu tuntud reklaamitrikk.
„Hea hinnaga kaup on alati nõutud. Viimasel ajal näitab inimeste käitumine, et ollakse oma otsustes muutunud ratsionaalsemaks. Kahanenud on ka impulsi ajendil tehtud otsused,“ kirjeldas marketingijuht praegust olukorda.

Seotud lood

Uudised
  • 16.10.08, 18:33
Kristiine keskus kasvatab käivet
Kristiine keskuse selle aasta üheksa kuu käive ulatus 1,22 miljardi kroonini, see on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes ligi 5% võrra kasvanud.
Uudised
  • 15.10.08, 18:42
Kommentaar: mina ei viitsi sind reklaamida
Büroo AD Angels disainer Heiki Reinmann ütles aripaev.ee-le saadetud kommentaaris, et Estrella kartulikrõpsu reklaam vaikselt keerlevas reklaampostis on leidlik lahendus.
Uudised
  • 13.10.08, 13:46
EAS võiks Äripäevas reklaamida edukaid väikeettevõtjaid
Väikeettevõtja Indrek Tuulik, kes on tänavu majanduslanguse kiuste oma äri püsti pannud ning ka EASilt stardiraha saanud, ütles aripaev.ee lugejate küsimustele vastates, et EAS võiks Äripäevas reklaamida edukaid väikeettevõtjaid.
Uudised
  • 15.10.08, 14:35
Noop: vähendame tuleval aastal reklaami
Sarnaselt Saku Õlletehasega tõmbab ka A. le Coq tuleval aastal reklaami vähemaks. Kui palju täpselt, seds A le Coqi juht Tarmo Noop öelda ei osanud, kuna lõplikud plaanid ei ole veel paigas.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele