Kristiine keskuse marketingijuhi Kaidi
Lauri sõnul on järjekordade tekitamine üks vanimaid reklaamitrikke, see seletab
järjekordi poes tarbimise kahanemisegi ajal.
Eile andis aripaev.ee venekeelsele sõsarlehele dv.ee intervjuu Kristiine keskuse marketingijuht Kaidi Laur.
Lugeja küsis, miks on kogu aeg poes järjekorrad, kuigi räägitakse, et tarbimine on vähenenud. Kas statistika petab? Lauri sõnul on järjekordade ja defitsiidi tekitamine on ammu tuntud reklaamitrikk.
„Hea hinnaga kaup on alati nõutud. Viimasel ajal näitab inimeste käitumine, et ollakse oma otsustes muutunud ratsionaalsemaks. Kahanenud on ka impulsi ajendil tehtud otsused,“ kirjeldas marketingijuht praegust olukorda.
Seotud lood
Kristiine keskuse selle aasta üheksa kuu
käive ulatus 1,22 miljardi kroonini, see on eelmise aasta sama perioodiga
võrreldes ligi 5% võrra kasvanud.
Büroo AD Angels disainer Heiki Reinmann
ütles aripaev.ee-le saadetud kommentaaris, et Estrella kartulikrõpsu reklaam
vaikselt keerlevas reklaampostis on leidlik lahendus.
Väikeettevõtja Indrek Tuulik, kes on tänavu
majanduslanguse kiuste oma äri püsti pannud ning ka EASilt stardiraha saanud,
ütles aripaev.ee
lugejate küsimustele vastates, et EAS võiks Äripäevas reklaamida edukaid
väikeettevõtjaid.
Sarnaselt Saku Õlletehasega tõmbab ka A. le
Coq tuleval aastal reklaami vähemaks. Kui palju täpselt, seds A le Coqi
juht Tarmo Noop öelda ei osanud, kuna lõplikud plaanid ei ole veel paigas.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.