Kaleva Traveli turundusjuht Hiie Aru ütles,
et virtuaalsel messil otsustati osaleda uudishimu rahuldamiseks ning teisest
küljest annab see ettevõttele võimaluse hästi palju infot korraga
klientidele jagada.
Aru ütles, et virtuaalsel messil osalemise võimalus tekitas uudishimu. „Kuna meil on samal ajal toimumas sünnipäeva kampaania, siis leidsime, et on hea võimalus need mõlemad asjad omavahel kokku viia,“ lisas ta.
„Traditsiooniline reisiteenuste pakkumine on suures osas kolinud internetti. See on ülimalt operatiivne sidepidamise vahend, mis võimaldab kiiresti ja paindlikult oma infot edastada," märkis Aru.
„Virtuaalse näituse eelis on see, et ei pea füüsiliselt kohale minema ning saab vaadata infot omale sobival ajal ja kohas,“ ütles Aru.
„Mugavus kliendi poolt ja meie poolt see, et saame hästi palju infot korraga reisihuvilisteni viia,“ lisas ta.
Aru arvates esialgu online näitused traditsioonilisi messe välja ei söö. „Inimestele meeldib asju katsuda ja vaadata, uurida ja teiste inimeste arvamust küsida. Silmast-silma ja personaalne kontakt on kindlasti osade reisijate puhul hästi vajalik," ütles ta.
Kaleva Travel osaleb tuleval nädalal Eesti esimesel reisiteemalisel virtuaalmessil Travel Expo.
Seotud lood
Maailma suurim reisibüroo Carlson Wagonlit Travel (CWT) ostis 100% Kaleva Travel OY aktsiatest. Tehingu hinda osapooled ei avalikusta.
Eesti Näituste tegevjuht Ingrid Pihela
ütles, et on virtuaalnäituste populaarsuse suhtes skeptiline, kuna lubatud
kõlapinda on vähe ning esimene toimuma pidanud mess jäi ära.
OÜ Online Expo tahab pakkuda suuremat
võimalust osaleda rahvusvahelistel messidel, mitte olla konkurendiks
traditsioonilistele näitustele.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.