• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 24.10.08, 18:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Online Expo: projekti tugevus on rahvusvahelisus

OÜ Online Expo tahab pakkuda suuremat võimalust osaleda rahvusvahelistel messidel, mitte olla konkurendiks traditsioonilistele näitustele.
„Selle projekti tugevus ongi rahvusvahelisus. Ühe näitusega saab osaleda mitmes riigis,“ märkis Lepp, kelle käe all avab esmaspäeval uksed Eesti esimene reisiteemaline virtuaalnäitus.
Lepp tunnistas, et virtuaalne mess küll vähendab inimlikku suhtlemist, kuid pajud inimesed ei lähe messile näiteks Lätti ja Leetu.
Lepp rääkis, et ettevõtetega, kes osalevad online messil, on võimalik chatiruumis, nagu Skype või MSN, reaalajas suhelda. "Ettevõtetelt saab reaalajas küsida ning vastused saab samuti reaalajas. Tekivad videogaleriid ja veebikaamerad, et virtuaalseid messe inimestele lähemale tuua," lisas ta.
Ettevõtte tegevjuht aga ei leia, et näituse korraldamine on konkurents traditsiooniliste messide jaoks. „Need, kelle jaoks füüsiline näitus on töötanud seni, töötab ka edaspidi. Pigem on see uus turundusinstrument, tavareklaami ja näituse vahepealne väljund," lisas ta.
Lepp leiab, et see on võimalus nende ettevõtete jaoks, kellel pole varem olnud raha messidel osalemiseks, kuna see on suur kulu – eriti välisriikides.
„Majanduslanguse tõttu peavad palju firmad messirea turunduseelarvest maha tõmbama ning suuretõenäosusega tullakse online'i üle,“ ütles ta ja lisas, et keskmine virtuaalse messi paketi hind osalejale on 20 000 krooni.
"Külastajatel on kõikidel messidel osalemine tasuta, kasutajakonto tuleb luua siis, kui näiteks soovitakse osaleda oksjonil," ütles ta.
Projekti eestvedajad on tänaseks investeerinud Online Expo lansseerimise ettevalmistusse viies riigis 15 miljonit krooni. Kõikidel tänavustel Online Expo näitustel Eesti, Läti, Leedu ja Soome ning 2009. aasta ehitusnäitusele lisanduvad ka Tšehhi, Slovakkia, Ameerika Ühendriigid, Venemaa, Ukraina, Poola ja Valgevene.

Seotud lood

Uudised
  • 16.09.08, 13:32
Reklaamiraha järel kolivad internetti ka näitused
Neile, kes ei usu, et internetinäitustel võib olla suur tulevik, on üsna lihtne vastu vaielda. Reklaamiraha liikumise trend on vastuvaidlematu – reklaamiraha kolib internetti kasvavas tempos.
Uudised
  • 24.10.08, 18:55
Kaleva Travel: virtuaalne mess tekitas uudishimu
Kaleva Traveli turundusjuht Hiie Aru ütles, et virtuaalsel messil otsustati osaleda uudishimu rahuldamiseks ning teisest küljest annab see ettevõttele võimaluse hästi palju infot korraga klientidele jagada.
Uudised
  • 25.10.08, 22:44
Eesti Näitused: esimene virtuaalmess jäi tegelikult ära
Eesti Näituste tegevjuht Ingrid Pihela ütles, et on virtuaalnäituste populaarsuse suhtes skeptiline, kuna lubatud kõlapinda on vähe ning esimene toimuma pidanud mess jäi ära.
Uudised
  • 24.10.08, 09:59
Virtuaalnäitused loodavad Skype'i edulugu
Oktoobris avab uksed Eesti esimene reisteemaline virtuaalnäitus. Projekti algatajad loodavad projektist kiirendust Eesti ekspordimurede lahenemisele ning Skype'i mõõtu edulugu.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele