Eesti Näituste tegevjuht Ingrid Pihela
ütles, et on virtuaalnäituste populaarsuse suhtes skeptiline, kuna lubatud
kõlapinda on vähe ning esimene toimuma pidanud mess jäi ära.
„Esmaspäeval algava Travel Expo (OnlineExpo esimene üritus- toim.) puhul ei saa populaarsusest justkui rääkida,” märkis ta. „Külastades suurimaid interneti-keskkondi, siis kahjuks ei ole võimalik mitte kusagilt välja lugeda, et esmaspäevast läheb lahti uus, suursugune ja populaarne üritus nimega Travel Expo. Kuigi OnlineExpo üks väljapaisatud müügiargumentidest on pakkuda eksponentidele tugevat suhtekorraldus- ning turundustegevust,” lisas Pihela.
„Lubatakse reklaamikampaaniaid suurimates interneti-keskkondades (mis peaks moodustuma 40% kogu kampaaniast), messi aktiivset reklaamimist kahel messieelsel nädalal ning turunduseelarve peaks lubaduste kohaselt jääma 650 000 krooni juurde,” rääkis ta.
„Mainitud faktidega soovisin öelda, et tuleval nädalal algav üritus peaks olema nö. pildis tuginedes eksponentidele antud lubadustele, kuid kahjuks ei ole see nii,” sõnas Pihela.
Pihela ütles, et hetkel ta ei näe virtuaalmessi näol tavamessile konkureerivat üritust. „Kui aga hinnata OnlineExpo edulugu ja tuleviku väljavaateid, mida ürituse korraldajad võrdlevad Skype'i omaga, siis hetkel on keeruline anda positiivset hinnangut,” lisas ta.
„Esmalt tuleks ikka oodata esimese projekti realiseerumine ära. Kuid kindlasti ei räägi OnlineExpo kasuks fakt esimese ürituse ärajäämisest (HoReCa ja meelelahutus, mis pidi toimuma 17.-26.11.2008),” tõdes Pihela.
Seotud lood
Kaleva Traveli turundusjuht Hiie Aru ütles,
et virtuaalsel messil otsustati osaleda uudishimu rahuldamiseks ning teisest
küljest annab see ettevõttele võimaluse hästi palju infot korraga
klientidele jagada.
Pühajärve Puhkekeskuse juht Jaak Raudsepp
ütles, et virtuaalsel messil osaletakse, kuna selle mõju noorte hulgas kasvab
ning hetkel otsitakse turundustegevuses erinevaid väljundeid.
OÜ Online Expo tahab pakkuda suuremat
võimalust osaleda rahvusvahelistel messidel, mitte olla konkurendiks
traditsioonilistele näitustele.
Majanduses ja ka kinnisvaraturul on sügisel toimunud mõned muudatused, üheks neist euribori langus. Bigbanki ettevõtete panganduse üksuse juht Aimar Roosalu kinnitas, et kinnisvaraturul on märgata elavnemist – suuresti just järelturu korterite osas.