Indoor Group kontserni Baltimaade juht Juha
Hongisto ütles, et praegu on suurte kettide turuvallutuste aeg ning ta ootab
ettevõttelt 2008. aastal mullusega samas suurusjärgus käivet ning 2009. aastaks
20protsendist müügikasvu.
„Hetkel on kindlasti raske väiksematel sisustuspoodidel ning oodata on mitmete kadumist. Suurtele kettidele on praegu hea turuvõtmise aeg,“ ütles Hongisto. Tema sõnul pole Indoor Groupi kuuluvates Asko ja Sotka poodides olulist klientide vähenemist täheldada.
“Lähituleviku tegevustega plaanime suurendada oma turuosa kolmandikuni kogu Eesti kodumööbliturust,“ ütles Hongisto.
Hongisto sõnul kodumööbli hinnad aastaga oluliselt kallimaks pole läinud. Aasta alguses oli küll väike kasv seoses kütuse ning toorme hinnatõusu ja tarnijate kulutuste suurenemisega. „Järgmise aasta mööblihinnad sõltuvad suuresti tarnijatest, kuid loodame, et hinnad jäävad stabiilseks,“ lisas Hongisto.
Täna avas Indoor Group Kakumäe ja Rannamõisa tee ristumiskohas 3000 ruutmeetril asuva sisustuskaubamaja.
Indoor Group on 85 kauplusega Soome juhtiv mööblikaupluste kett. Asko ja Sotka kaubamärgid kuuluvad Indoor Group kontserni. Eesti poodide operaatori Indoor Group ASi käive oli 2007. aastal ligi 400 miljonit krooni. Indoor ASis töötab ligi 100 töötajat.
Seotud lood
Asko ja Sotka kaubamärgi all mööblit müüva
Indoor Groupi juhatuse esimees Niko Mikael Romanainen ütles aripaev.ee-le, et
ehitusbuum ja mööblimüük käivad käsikäes.
Haaberstis alustati 2300ruutmeetrise
müügipinnaga Asko ja Sotka sisustuskaubamaja rajamist, mille avamistähtaeg on
sel sügisel.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.