Septembris peatus Eesti majutusettevõtetes
176 000 turisti, mis oli 12 000 külastajat vähem kui aasta tagasi samal
ajal.
Välisturistide osatähtsus oli jätkuvalt ligi kaks kolmandikku turistide koguarvust, ehkki septembris vähenes välisturistide arv eelmise aasta septembriga võrreldes 6%, teatas statistikaamet. Vähem välisturiste saabus Soomest, Norrast ja Rootsist, ent rohkem Venemaalt.
Kui aasta esimese viie kuuga suurenes majutusettevõtete teenuseid kasutanud siseturistide arv veel 5%, siis Eesti turismi suvisel kõrghooajal nende arv vähenes. Üheksa kuu kokkuvõttes jäi siseturistide arv siiski eelmise aasta tasemele.
Septembris pakkus külastajatele teenust 799 majutusettevõtet. Suvehooaja lõppemisega sulges uksed üle saja hooajaliselt töötava majutusettevõtte.
Ööpäev Eesti majutusettevõttes maksis keskmiselt 538 krooni ehk neli krooni vähem võrreldes eelmise aasta septembriga.
Seotud lood
Kuressaare turismiinfokeskuse andmetel
külastas linna turismiinfokeskust juulis võrreldes sama aasta juuniga poole
rohkem turiste, selle järgi võib eeldada, et ka kogu linna külastas
varasemast märksa rohkem turiste.
Selle aasta veebruarist aprillini külastas
Pärnu majutusasutusi ja taastusravikeskusi kuus protsenti vähem inimesi kui
eelmisel aastal, langus toimus välisturistide arvelt.
Majutusettevõtete teenuseid kasutas juulis
345 000 turisti, mis on 6000 turisti enam kui eelmise aasta samal ajal.
Välisturistide arv suurenes, siseturistide arv vähenes 2% võrra.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.