Hiiglasliku laenu all ägav Ekspress Grupp
on ettevõte juhatuse esimehe Priit Leito kinnitusel välja töötanud tegevuskava
aktsia hinna kergitamiseks. Väidetavalt kaalutakse Printalli trükitööstuse ja
Rahva Raamatu müüki.
Ekspress Grupi eelmise kevadega võrreldes viis korda kukkunud aktsia hind ja Äripäeva arvutuste järgi kaheksa korda vähenenud portaali Delfi väärtus tekitab firmale kokku 674,4 miljonit krooni laenu andnud pankades küsimuse grupi laenuteenindamise võime kohta uuel aastal, mil reklaamiturg prognooside järgi veelgi koomale tõmbub.
Väidetavalt kaalutakse Printalli trükitööstuse ja Rahva Raamatu müüki, et firma röögatut laenukoormust vähendada.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Priit Leito ütles, et nimetatud firmade müümise kohta ei ole seni otsust tehtud.
"Sündikaatlaenu teenindamine kulgeb graafiku järgi, lisatagatiste küsimiseks puudub alus. Samas on arusaadav, et laenukoormuse vähendamine praeguses olukorras tõstab oluliselt aktsia väärtust ning selles osas on meil tegevuskava olemas," sõnas Leito.
Investeerimispanga LHV juhatuse liige Erki Kert ütles, et juba praegu on Ekspress Grupi majanduslik olukord pingeline. "Üheksa kuu tulemused näitavad, et äritegevuse rahavoogudest jätkub vaid õige napilt laenude põhiosa ja intresside teenindamiseks. Jahtuva majanduse ning kahanevate rahavoogude tingimustest muutub olukord järgmisel aastal kardetavasti veelgi pingelisemaks," tõdes Kert.
Delfi ostuks võetud laenu tagatiseks on panditud Delfi, Maalehe, Eesti Ekspressi kirjastuse ja Ekspress Hotline'i aktsiaid.
Loe lisa tänasest Äripäevast.
Seotud lood
Reklaamikäibe kukkumine paneb suurt
võlakoormat kandva Ekspress Grupi lisaraha otsima ning on ettevõtte suuromaniku
Hans H. Luige tehinguid finantseerinud Danske grupist teinud meediafirma
suuruselt teise aktsionäri.
Vastuseks täna Äripäevas ilmunud kaaneloole
Ekspress Grupi võlakohustustest, avaldas Ekspress Grupp täna
börsiteate, milles püüab ajalehes avaldatu ümber lükata.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.