Võib ju olla, et BMW X1 on suunatud linna-
või teistele preilidele, aga pidev nelivedu on autol sellegipoolest, kirjutas
Automedia.
X1 ja Mini off-road versiooni neliveoline alusvanker on sama, mõlemad autod on suurendatud kliirensiga ja nende kere plastiga tublisti kaitstud. Ennustatavalt algab X1 hind poolest miljonist kroonist. Vaevalt küll, et enamik margitruid kundesid X1 eales metsa ja kännu otsa matkama viiksid, ehkki autol jaguks selleks jaksu sama palju kui Ford Kuga’l või Toytota RAV4’l.
X1 sõitjateruum on väga sarnane 1-seeria BMWga, pakkudes nii kõige värskemat juhiabi iDrive’i kui BMWle iseloomulikku luige kaela meenutavat käigukangi. Nagu kogu BMW mudelivalikus, nii on ka on X1’l EfficientDynamics, mis eesti keeli võiks olla „tõhusa dünaamika tehnika” ja mis tähistab kütusekulu ning heitmete vähendamise süsteemi (siia kuulub mootori automaatne seiskamine ja käivitamine, täiustatud generaator jne).
Hübriidmootoriga X1 vast siiski ei tule, sest too läheks BMWle liiga kulukaks – hübriidi lootkem BMW 7. seeriale.
Seotud lood
BMW valmistub müügile tooma linnamaasturi
sugemetega sõidukit BMW X1, mis võtab sihikule Volkswagen Tiguani ja Ford
Kuga.
2004. aastast tootmises olev BMW 1. seeriat
ootab järgmisel aastal ees mudeliuuendus, üht võimalikku välisdisaini varianti
näitab Automedia oma pildil.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.