2004. aastast tootmises olev BMW 1. seeriat
ootab järgmisel aastal ees mudeliuuendus, üht võimalikku välisdisaini varianti
näitab Automedia oma pildil.
Uus 1. seeria peaks nii välis- kui sisemõõtudelt olema eelkäijast suurem. See aitab lahendada ühe praeguse mudeli valupunkti: väheldane pea- ja jalaruum tagaistmel. Eelkõige aitab sellele kaasa telgede vahe suurendamine, samuti kasvab uus 1. seeria baierlane nii pikkuses kui laiuses.
Põhjalikult uueneb ka mootorite valik. Väidetavalt pannakse 1. seeria mudelitele nii kolme- kui ka neljasilindrilisi turbolaadimisega jõuallikaid. Ülelaadimise kasutamine lubab väikese töömahu juures saada kätte maksimaalse koguse hobujõude, samuti hoida madalana kütusekulu ning vähendada atmosfääri paisatava CO2 hulka.
Ametliku debüüdi peaks uus 1. seeria BMW tegema järgmise aasta märtsis Genfi autonäitusel, müügisalongidesse jõuab sõiduk aga 2010. aasta teises pooles.
Seotud lood
Kui mõned nädalad tagasi saime Automedia
vahendusel tutvustada arvutil genereeritud joonistust uuest BMW 1. seeriast,
siis neil piltidel on esmakordselt näha uue auto reaalne väliskuju.
Päris uus 1. seeria BMW saabub 2011,
viimane, nö keskea värskenduskuur tehti BMW 1. seeriale 2007. a.
Võib ju olla, et BMW X1 on suunatud linna-
või teistele preilidele, aga pidev nelivedu on autol sellegipoolest, kirjutas
Automedia.
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.