• OMX Baltic−0,78%296,76
  • OMX Riga0,18%882,19
  • OMX Tallinn−0,48%1 893,1
  • OMX Vilnius−0,81%1 149,7
  • S&P 500−0,85%5 903,9
  • DOW 30−0,77%43 501,9
  • Nasdaq −1,29%18 604,38
  • FTSE 1000,7%8 871,31
  • Nikkei 2251,7%37 785,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%94,08
  • OMX Baltic−0,78%296,76
  • OMX Riga0,18%882,19
  • OMX Tallinn−0,48%1 893,1
  • OMX Vilnius−0,81%1 149,7
  • S&P 500−0,85%5 903,9
  • DOW 30−0,77%43 501,9
  • Nasdaq −1,29%18 604,38
  • FTSE 1000,7%8 871,31
  • Nikkei 2251,7%37 785,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%94,08
  • 16.06.09, 16:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: 1. seeria BMW aastal 2011

2004. aastast tootmises olev BMW 1. seeriat ootab järgmisel aastal ees mudeliuuendus, üht võimalikku välisdisaini varianti näitab Automedia oma pildil.
Uus 1. seeria peaks nii välis- kui sisemõõtudelt olema eelkäijast suurem. See aitab lahendada ühe praeguse mudeli valupunkti: väheldane pea- ja jalaruum tagaistmel. Eelkõige aitab sellele kaasa telgede vahe suurendamine, samuti kasvab uus 1. seeria baierlane nii pikkuses kui laiuses.
Põhjalikult uueneb ka mootorite valik. Väidetavalt pannakse 1. seeria mudelitele nii kolme- kui ka neljasilindrilisi turbolaadimisega jõuallikaid. Ülelaadimise kasutamine lubab väikese töömahu juures saada kätte maksimaalse koguse hobujõude, samuti hoida madalana kütusekulu ning vähendada atmosfääri paisatava CO2 hulka.
Ametliku debüüdi peaks uus 1. seeria BMW tegema järgmise aasta märtsis Genfi autonäitusel, müügisalongidesse jõuab sõiduk aga 2010. aasta teises pooles.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele