Hindade langetamise survet tunnevad praegu
kõik tootjad, ütles Saarema Piimatööstuse juht Andi Saagpakk.
„Kui palju ja kus hinnad langevad, seda ma öelda ei tea,“ sõnas Saagpakk. Küsimusele, kas survet hindade langetamiseks on tunda, vastas ta küsimusega: „Aga kes seda praegu ei tunneks?“.
Saagpakk tõdes samas, et tarbija säilitamiseks ja toodete müügiks Eesti turul on vaja hindu langetada. „Loomulikult hinnad langevad, aga siin on rohkem turunduslikke võtteid ja kampaaniad mängus. Sellisel kujul me langetame hinda, aga ma ei saa üheselt öelda, kui mitu protsenti täpselt,“ selgitas piimatööstuse juht praegust olukorda.
Võimalikke muudatusi piima kokkuostu hinnas Saagpakk pikalt kommenteerima ei soostunud. „Võimalust langeda on,“ märkis ta vaid ning põhjendas, et töötute armee pideval kasvamisel ja tarbija ostujõu selgel vähenemisel ei võta turg nii palju ega nii kõrge hinnaga piimatooteid vastu. Tagajärjed pole loomulikult head ega kerged, ütles Saagpakk.
Nagu paljud teisedki ettevõtted, tegeleb ka Saaremaa Piimatööstus kulude kärpimisega, kuid inimesi koondatud pole. „Kuidas me saame koondada, kui täna pole piima laekumine tootjatelt vähenenud?“ küsis Saagpakk.
Seotud lood
Piimandusühistu E-Piim tunnistas, et on
piimatoodete hindu langetanud kohati 60%, hindade langetamist kinnitas ka Maag
Piimatööstus.
Sel aastal võivad majanduses valitsevad
rasked ajad paljud piimatootjad ja –tööstused kahjumisse langeda, prognoosis
Valio Eesti tegevjuht Kari Finska.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.