Reklaamiagentuur Vatson Vatson liitus
Wundermani agentuurideketiga, agentuuri uueks nimeks saab Vatson Wunderman,
teatas ettevõte.
"Ilusaid pilte joonistada ja maha müüa oskab igaüks, aga muutunud majandussituatsioonis on reklaamiagentuuride valikul hakatud õnneks rohkem teadvustama, et on vaja ka reaalseid teadmisi ja tulemusi. Muuta on vaja kogu reklaamibüroo mõistet ning arhitektuuri, mis vastaks reaalsele elule,” lausus Vatson Wundermani juhatuse esimees Rain Teimann.
Tema sõnul on Vatsonis see oskusteave olemas. "Meie meeskonda kuulub reklaamiala tõelisi imemehi, nii kogenud raskekahurväge kui noorema põlvkonna tipptegijaid. Partnerlus Wundermani kui maailma ühe innovaatilisema turunduskommunikatsiooni ettevõttega võimaldab meil pakkuda uusi teenuseid ja uut mõtteviisi, milleta tänasest kaugemale vaatav klient enam hakkama ei saa,” lisas Teimann.
Teimann ütles, et Vatson on oma teenustevalikut jõuliselt laiendamas ning koostöö Wundermaniga aitab nendele arengutele oluliselt kaasa.
Wundermani agentuuridekett kuulub sarnaselt Vatson Vatsoni senise partneri Young Rubicamiga maailma suurimasse turunduskommunikatsiooni kontserni WPP. Möödunud sügisel liitis Vatson endaga reklaamiagentuuri Vanzetti.
Seotud lood
Reklaamiagentuuri Vatson Vatson
tegevjuhi Sven Puusepa sõnul tegid nemad keerulisema perioodi tarbeks
reklaamiturul vajalikud otsused juba ammu ära, nüüd on plaanis pigem
laienemised.
Reklaamiagentuuri Vatson Vatson juhi
Sven Puuseppa sõnul investeeris Vatson Vatson internetiturunduse agentuuri
Dreamgrow Digital mitu miljonit krooni, ennustatakse suure ja rumala raha
kadumist turult vanas ja tradiotsioonilises tähenduses.
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.