Reklaamiagentuuri Vatson Vatson
tegevjuhi Sven Puusepa sõnul tegid nemad keerulisema perioodi tarbeks
reklaamiturul vajalikud otsused juba ammu ära, nüüd on plaanis pigem
laienemised.
„Meie nägime seda ette, et on tulemas teistsugused ajad. Mina ei nimeta neid rasketeks aegadeks, meie vastavad otsused juba varem ära. Meil läheb väga hästi,“ kommenteeris Puusepp reklaamibüroode näguripäevi majanduslanguses. Samuti on Puusepa sõnul alati võimalik kasu lõigata, ka surutud majandusolukorras. „Ma mingit valemit ei ütle, kuid me oleme teinud vastavaid otsuseid selleks, kuidas sellele situatsioonile vastu minna,“ lausus Puusepp ning lisas, et efektiivsus ja töökorraldus on olulisteks märksõnadeks eduvalmis. „Inimestest oleneb ju nii palju!“ lisas ta.
Osad reklaamibürood on olnud sunnitud töötajaid ka koondama, Vatson pole seda otseselt tegema pidanud. „Me oleme mõnest inimesest ilma jäänud, kuid see pole olnud koondamine. Kuid kuskil 3-4 inimest on ära läinud, kuid me kavatseme siiski pigem laieneda,“ märkis ta.
“Eks need konkursid on ka üldiselt Eestile kasulikud, kuid pigem on need kasulikud ikkagi osalejatele. Kui räägime Eesti osalejatest, siis me peame veel õppima seal osalemist. See on muutunud rohkem Eurovisiooniks, kus žüriis ei istu mitte inimesed, kes teavad nendest tööde esitajatest kõike, nagu Eestis Kuldmuna konkursil on, kus palju pole vaja juurde rääkida. Vaid seal olid žüriis erinevate maade inimesed, kes näevad töid esimest korda. Seal tuleb oma töid hoopis teistmoodi esitada,” kommenteeris Vatson Vatson büroo tegevjuht Sven Puusepp sel aastal Riias toimunud Kuldse Haamri konkurssi.
“Need, kes sellest aru said, need ka võitsid. Väga suur osakaal oligi seal tööde esitamise kvaliteedil, mitte niivõrd tööl endal,” märkis Puusepp. “Tegemist oli rahvusvahelise konkursiga, kuid kuidas sa teed rahvusvahelisele žüriile selgeks, et sinu töö hea on, sa pead siis ikka kogu loo ära rääkima,” märkis Puusepp.
Eelmisel aastal Kuldsel Haameril teles Grand Prix´i võitnud ettevõtte juhi sõnul tuleb sarnaste konkursside võitmine firmale kindlasti kasuks. “Selle järgi meid ikka teatakse. Ka Kuldmunal osalemine on väärtus, seda jälgitakse, ka seda, kes võidab auhindu,” tunnustas Puusepp selliste konkursside olulisust. Vatson Vatson võitis eelmisel aastal Kuldsel Haameril olulisimas ehk telereklaamide kategoorias kulla.
Reklaamiagentuur Age McCann võitis sel aastal Kuldse Haamri konkursil ühe kulla ja Grand Prix. "Pole üldse paha tulemus. See, et Identityl seekord paremini läks, on tore ja innustab ennastki julemalt töid esitama. Kokkuvõtteks on positiivne, kui hea idee võidab ja ei ülistata vormimängu," kommenteeris ettevõtte loovjuht Kaarel Grepp.
Seotud lood
Reklaamiagentuur Vatson Vatson liitus
Wundermani agentuurideketiga, agentuuri uueks nimeks saab Vatson Wunderman,
teatas ettevõte.
Riias jätkus reedel reklaamiagentuuri
Vatson Vatson/Y R reklaami "Videotestament"
võidukäik, võttes Kulla läänemeremaade reklaamifestivali Golden Hammer
olulisimas ehk telereklaamide kategoorias. Reklaami tellijaks oli kiirlaenufirma
Monetti.
Reklaamiagentuuri Vatson Vatson juhi
Sven Puuseppa sõnul investeeris Vatson Vatson internetiturunduse agentuuri
Dreamgrow Digital mitu miljonit krooni, ennustatakse suure ja rumala raha
kadumist turult vanas ja tradiotsioonilises tähenduses.
Eelmisel nädalal disainiauhinna võitnud
Tarmo Luisu sõnul tabab majanduslangus meid kõiki, osadest disaineritest on
majanduslanguses kindlasti abi, kuid mõned on sunnitud ka eriala vahetama.
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.