Väikeste autoremonditöökodade omanikud on
täheldanud märtsis klientide teatud elavnemist ning põhjendavad seda sellega, et
algas kohustusliku tehnoülevaatuse periood.
Paides asuva autotöökoja omaniku Margus Priimäe kinnitusel on just viimasel nädalal hakatud teenuse vastu suuremat huvi tundma. „Aasta algul oli olukord väga raske, aga nüüd on hakatud tooma vanemaid autosid,“ rääkis Priimägi. „Need autod nõuavad loomulikult suuremat remonti ja mitte kõikidel klientidel pole raha vajalikuks suuremaks remondiks.“
Priimäe sõnul on märtsikuus hakatud autosid remonditöökotta tooma ka seetõttu, et sel kuul algas kohustuslik tehnoülevaatus autodele, mille registreerimisnumber lõpeb numbriga üks.
Veo- ja sõiduautode remondi ning hooldusega tegeleva ASi Keila Autokeskuse juhi Toomas Dieneri kinnitusel on samuti märgata märtsis klientide hulga suurenemist. „Jaanuaris ja veebruaris oli transpordisõite vähem ja veokid lihtsalt seisid,“ rääkis Diener ning lisas, et märtsis küsitakse rohkem remonditeenust ka sõiduautodele. „On saabunud kohustusliku tehnoülevaatuse aeg. Ja märts, aprill ja mai on alati kõige aktiivsemad kuud olnud, sest autoomanikud tahavad oma sõidukid korda saada.“
Tallinnas asuva OÜ Hooldrem Autoteenindus tegevjuht Rauno Kask ütles, et mingit klientide voogu kevade saabudes on tõepoolest tunda, ehkki võrreldes eelmise aasta märtsiga on olukord nutusem – kliente on kaks korda vähem. „Talvel on inimestel ilmselt rohkem raha kulunud pidustustele ja talvel sõidetakse ka autoga vähem,“ rääkis Kask. „Kevadel asutakse autot korda tegema suveks.“
Tartumaal Tõrvandis asuva OÜ Autofiks omanik Mati Pütsepp ütles, et tema klientide olulist kasvu siiski täheldanud pole. „Jaanuar oli meie jaoks isegi parem kui veebruar, aga märtsis on jälle vaikus,“ sõnas Pütsepp. „Võimalik, et see on seotud meie spetsiifikaga – me remondime mootoreid ja käigukaste.“
Ka Tallinna firma OÜ Kuido Kuul juht Kuido Kuul ütles, et võrreldes jaanuari ja veebruariga pole märtsis kliente juurde tulnud. „Olukord on isegi hullemaks läinud,“ tõdes ta ja lisas, et klientide arvu suurenemist tunnevad need firmad, mis tegelevad tehnoülevaatusega.
Seotud lood
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele