Hiinas müüdi märtsis rekordilised 1,08
miljonit sõidukit, kuna valitsuse poliitika suurendas nõudlust, vahendab
Bloomberg Xinhuad.
Tänavu võib autode müük ulatuda 10,2 miljonini, tõustes aastaga 8,7 protsenti.
2008. aasta märtsis müüdi Hiinas 1,05 miljonit sõidukit.
Hiina vähendas väikesõidukite jaemüügimaksu ja plaanis sõidukite müügi subsiidiumeid maapiirkondades müügiks, et elavdada nõudlust, kuna mullu tõusis Hiinas automüük aastakümne aeglasema tempoga.
Seotud lood
Sõiduautode müük Hiinas kasvas augustis
eelmise aasta sama kuuga võrreldes 90,18%, terve aasta lõikes on numbrid samuti
tublis plussis ja see innustab investeerima ka teenuste müüki autosõitjaile.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.