Erinevaid toiduõlisid on palju, uue
toote müüki võtmine sõltub eristuvusest ning
turundustegevusest, kommenteeris Rimi turundus- ja
kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja Weroli plaani minna oma toiduõliga
välismaale.
"Kõik tooted, mida Rimile pakutakse lähevad sortimendikomisjoni, süsteem on sama nii Eestis, Lätis kui ka Leedus," selgitas Mägioja uue toote müüki võtmise põhimõtteid. Ta lisas, et kauplustekett on uutele toodetele pidevalt avatud, et esindatud oleksid erinevad hinnakategooriad, võimalikud maitse variatsioonid või kvaliteeditasemed.
"Kui õlidest rääkida, siis peavad esindatud olema kas odavad või kallid ning erinevad sordid, kas rapsiõli, oliiviõli, taimeõli, pähkliõli, seesamiseemneõli. Rapsiõlisid on meil mitmeid – Olivial, Oiliol, Rissol, tootjaid on päris palju," rääkis Mägioja.
Toote müügilettidele jõudmine sõltub sellest, mille alusel toode eristub oma konkurentidest, kas see on hind, kvaliteedi maitseomadused, kas see on midagi muud, lisas ta. "Sortimendikomisjoni liikmeid tuleb veenda, et see toode hakkab müüma. Kui tootel pole ühtegi sellist omadust, miks klient teda ostma peaks, siis loomulikult pole sellel tootel eriti pikka eluiga," tõdes Mägioja ja lisas, et kui tootjal potentsiaalset klienti pole, siis jääb see lihtsalt välja.
"Õlisid on tegelikult palju – uus toode peab olema tugev. Sõltub palju ka sellest, mida Werol plaanib ette võtta turundustegevuses," sõnas Mägioja.
Rimil on Baltimaades kokku 241 kauplust, neist sada Lätis, 65 Leedus ja 76 Eestis.
Seotud lood
Toiduõli müügiedukus naaberturgudel sõltub
hinnast – kui toode on soodne, siis ehk õnnestub, kommenteeris Risso
toiduõlide maaletooja ASi Interaltus juht Arvo Kõrge Weroli plaani minna
välisturgudele.
Toiduõlitootja AS Werol Tehased loodab
aasta lõpuks suurendada oluliselt oma müüki Lätis, Leedus ja Soomes, ütles
ettevõtte suuromanik Rein Kilk.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.