Kui mõned nädalad tagasi saime Automedia
vahendusel tutvustada arvutil genereeritud joonistust uuest BMW 1. seeriast,
siis neil piltidel on esmakordselt näha uue auto reaalne väliskuju.
Kuigi BMW üritab psühhedeelilise maskeeringu abil uue auto välisdisaini võimalikult salajasena hoida, võib juba praegu öelda, et jätkatakse hetkel tootmises oleva mudeli poolt kasutatud disainikeeles. Küll on teada, et uus 1. seeria on senisest veidi laiem ja pikem ning loomulikult mahukam.
Jõuallikate valikus pannakse rõhku vabalthingavatele ning ülelaadimisega bensiinimootoritele, kuid kõrvale ei jää ka ökonoomsed diiselmootorid. Tõenäoliselt jõuab 1. seeria mootoriruumi ka esmakordselt hübriidjõuallikas. Ka säilitab see mudel BMW kaubamärgiks oleva tagasillaveo.
Kerevariantidest on kindlasti tulemas viieukseline versioon (pildil) ning kabriolett, üha rohkem räägitakse ka võimalusest, et müügisaalidesse jõuab ka kaheukselise universaalkerega (a la Volvo P1800 ES).
Imeliku kujuga veljed prototüübil pole aga mitte uudsete alumiiniumrataste eelkäijad, vaid autode testimisel kasutatavad rattad, mille külge kinnitatakse testisõitudeks vajalik aparatuur.
Uus BMW 1. seeria peaks debüteerima järgmisel aastal.
Autor: 1706-aripaev
Seotud lood
Päris uus 1. seeria BMW saabub 2011,
viimane, nö keskea värskenduskuur tehti BMW 1. seeriale 2007. a.
2004. aastast tootmises olev BMW 1. seeriat
ootab järgmisel aastal ees mudeliuuendus, üht võimalikku välisdisaini varianti
näitab Automedia oma pildil.
Rail Balticu Ülemiste terminali ehitustööd käivad: mitmed töövõtjad on juba kaasatud ja õige pea kuulutatakse välja veel neli hanget. Peagi alustatakse jalakäijate rõõmuks ka T1st Ülemiste Keskuseni viiva tunneli ehitamisega.