Uuest kabrioletist Mercedes SLS peaks
sõiduomadustelt saama korralik sportauto, mitte poosetamiseks mõeldud masin.
Seda tõestab ka Automedia fotograafide poolt tabatud SLSi testimiskoht:
legendaarne Nürburgring.
Kui äsja Frankfurdi autonäitusel oma debüüdi teinud sportauto Mercedes SLS uhkeldab taevasse tõusvate kajakatiib-ustega, siis tema kabriolettversioon saab endale tavalised, küljele avanevad uksed. Põhjus on lihtne: lahtikäiva katuse korral pole samamoodi taevasse avanevate uste kasutamine lihtsalt võimalik.
Samasugune erinevus oli ka SLSi vaimseks prototüübiks olnud Mercedes-Benz 300 SLi kupee- ja kabriolettmudeli puhul. Lisaks teistsugustele ustele on lahtise katusega Mercedes SLSi keret veel täiendavalt tugevdatud, tagamaks sellele piisav jäikus. Tõenäoliselt tähendab see ka kupeega võrreldes veidi suuremat kaalu.
Jõuallikas ja veermik on aga mõlemal autol sama: 571 hobujõu saavutamise eest hoolitseb 6,3-liitrine vabalthingav V8. Nullist sajani peaks kabriolett SLS kiirendama umbes nelja sekundiga (kupee 3,8 vastu), maksimaalkiirus küünib aga 300 kilomeetrini tunnis.
Autor: 1706-aripaev
Seotud lood
Legendaarse 1950ndate sportauto, Mercedese
300 SL Gullwingi järeltulijaks pürgiva Mercedes SLSi debüüdini on jäänud veel
mõni kuu, kuid Automedia fotograafid tabasid juba järgmise uudise: SLSi
kabriolettversiooni.
Maailma autotootjate seas sedaankupeede
palavikku esimesena nakatunud Mercedes arendab praegu nime CLS kandva sõiduki
teist mudelipõlvkonda (koondnimetus C218).
Eeloleva Frankfurdi autonäituse üheks
oodatuimaks uudiseks on tõenäoliselt legendaarse Mercedes-Benz 300 SLi alias
Gullwingi ehk Kajakatiiva uuestisünd Mercedes-Bens SLSi näol.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.