• OMX Baltic0,85%278,12
  • OMX Riga0,26%872,79
  • OMX Tallinn0,37%1 761,24
  • OMX Vilnius0,98%1 086,1
  • S&P 5001,26%5 942,47
  • DOW 300,8%42 732,13
  • Nasdaq 1,77%19 621,68
  • FTSE 100−0,44%8 223,98
  • Nikkei 225−1,57%39 269,64
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%113,15
  • OMX Baltic0,85%278,12
  • OMX Riga0,26%872,79
  • OMX Tallinn0,37%1 761,24
  • OMX Vilnius0,98%1 086,1
  • S&P 5001,26%5 942,47
  • DOW 300,8%42 732,13
  • Nasdaq 1,77%19 621,68
  • FTSE 100−0,44%8 223,98
  • Nikkei 225−1,57%39 269,64
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%113,15
  • 06.10.09, 00:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Mercedes SLS kabrio pole poosetajale

Uuest kabrioletist Mercedes SLS peaks sõiduomadustelt saama korralik sportauto, mitte poosetamiseks mõeldud masin. Seda tõestab ka Automedia fotograafide poolt tabatud SLSi testimiskoht: legendaarne Nürburgring.
Kui äsja Frankfurdi autonäitusel oma debüüdi teinud sportauto Mercedes SLS uhkeldab taevasse tõusvate kajakatiib-ustega, siis tema kabriolettversioon saab endale tavalised, küljele avanevad uksed. Põhjus on lihtne: lahtikäiva katuse korral pole samamoodi taevasse avanevate uste kasutamine lihtsalt võimalik.
Samasugune erinevus oli ka SLSi vaimseks prototüübiks olnud Mercedes-Benz 300 SLi kupee- ja kabriolettmudeli puhul. Lisaks teistsugustele ustele on lahtise katusega Mercedes SLSi keret veel täiendavalt tugevdatud, tagamaks sellele piisav jäikus. Tõenäoliselt tähendab see ka kupeega võrreldes veidi suuremat kaalu.
Jõuallikas ja veermik on aga mõlemal autol sama: 571 hobujõu saavutamise eest hoolitseb 6,3-liitrine vabalthingav V8. Nullist sajani peaks kabriolett SLS kiirendama umbes nelja sekundiga (kupee 3,8 vastu), maksimaalkiirus küünib aga 300 kilomeetrini tunnis.
Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Uudised
  • 27.07.09, 20:28
AUTOD: Mercedes SLS kaotab katuse
Legendaarse 1950ndate sportauto, Mercedese 300 SL Gullwingi järeltulijaks pürgiva Mercedes SLSi debüüdini on jäänud veel mõni kuu, kuid Automedia fotograafid tabasid juba järgmise uudise: SLSi kabriolettversiooni.
Uudised
  • 12.10.09, 00:56
AUTOD: Mercedese sedaankupee otsib uut nägu
Maailma autotootjate seas sedaankupeede palavikku esimesena nakatunud Mercedes arendab praegu nime CLS kandva sõiduki teist mudelipõlvkonda (koondnimetus C218).
Uudised
  • 28.08.09, 10:47
AUTOD: Mercedese kajakatiib tuleb tagasi
Eeloleva Frankfurdi autonäituse üheks oodatuimaks uudiseks on tõenäoliselt legendaarse Mercedes-Benz 300 SLi alias Gullwingi ehk Kajakatiiva uuestisünd Mercedes-Bens SLSi näol.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 12:49
Tarkvaraarendaja Merada: turvanõrkusi tuleks otsida vähemalt kord kuus
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele