Maailma autotootjate seas sedaankupeede
palavikku esimesena nakatunud Mercedes arendab praegu nime CLS kandva sõiduki
teist mudelipõlvkonda (koondnimetus C218).
Ilmselt 2011. aastal müügile jõudev sõiduk säilitab küll oma eelkäijale sarnase katuseprofiili, kuid saab seejuures endale oluliselt värskendatud ilme. E-klassi veermikul põhinev sõiduk on doonoriga võrreldes aga kõigest neljakohaline: viiendal sõitjal pole CLSi tagaistmele asja. Ka tähendab kumer katusejoon seda, et pearuumi on tagaistmel napimalt kui E-klassis.
Jõuallikate valikus keskenduvad Mercedese insenerid eelkõige võimsamatele bensiini- ja diiselmootoritele. Ajastule kohaselt pannakse nende puhul lisaks võimsusele rõhku ka ökoloogilisele puhtusele. Suure tõenäosusega saab CLS aasta-paar pärast ametlikku debüüti endale ka esmakordselt hübriidjõuallika. See mudel saab suure tõenäosusega nimeks CLS 400 BlueHybrid.
Lisaks tavamudelile läbib praegu testitsüklit ka Mercedese ametliku tuuningufirma AMG poolt "soojendatud" versioon, mis saab endale uhiuue 5,5-liitrise V8, millel võimsust 570 hobujõudu. Samas ei tähistata võimsat versiooni kui CLS 55 AMGd, vaid paremini kõlava CLS 63 AMGna.
Autor: 1706-aripaev