Legendaarse 1950ndate sportauto, Mercedese
300 SL Gullwingi järeltulijaks pürgiva Mercedes SLSi debüüdini on jäänud veel
mõni kuu, kuid Automedia fotograafid tabasid juba järgmise uudise: SLSi
kabriolettversiooni.
Erinevalt kupee-SLSist loobutakse kabrioletil arusaadavatel põhjustel nn kajakatiib-ustest. Lisaks on kabrioleti keret kupeega võrreldes täiendavalt tugevdatud, see aga teeb auto mõnekümne kilo võrra kupeest raskemaks. Kaalulisa vähendamiseks saab SLS-kabriolett endale küll automaatselt avaneva ja sulgeva riidekatuse.
Et SLS-kabrioleti ametlik debüüt jääb veel paari aasta kaugusele, on raske rääkida jõuallikate valikust. SLS-kupee tuuakse esialgu müügile vabalthingava 6,2-liitrise V8-mootoriga, millel võimsust 571 hobujõudu. Eeldada võib, et sama mootor jõuab ka kabrioleti mootoriruumi. Samas on laialt teada ka fakt, et Mercedese tütarfirma AMG, kes Mercedes SLSi arendamisega tegeleb, armastab oma autode võimsust tõsta kompressorlaadimise abil. Seega ei pruugi vabalthingavad 571 hobujõudu jääda piiriks.
Lisaks on välja imubunud info, et aastal 2015 peaks ilmavalgust nägema ka elektrijõul liikuv Mercedes SLS eDrive. Võimalik on, et puhta jõuallika saavad endale nii kupee kui ka kabriolett.
Autor: 1706-aripaev
Seotud lood
Uuest kabrioletist Mercedes SLS peaks
sõiduomadustelt saama korralik sportauto, mitte poosetamiseks mõeldud masin.
Seda tõestab ka Automedia fotograafide poolt tabatud SLSi testimiskoht:
legendaarne Nürburgring.
Maailma autotootjate seas sedaankupeede
palavikku esimesena nakatunud Mercedes arendab praegu nime CLS kandva sõiduki
teist mudelipõlvkonda (koondnimetus C218).
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.