• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,33%38 558,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,68
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,33%38 558,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,68
  • 24.11.09, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

1. koht: Edukaim kasvatas käivet viis korda

Ekspedeerijate edetabeli võitja, ekspedeerimist ja transporditeenuseid pakkuva WETT Eesti OÜ tegevjuht Svetlana Zelentsova nentis majandustulemusi kommenteerides, et ega ka 2007. aasta halb polnud, kuid 2008. aastal õnnestus teha firma ajaloo suurim käive. "Uued kliendid ning seniste klientide kaubakäibe suurenemine," põhjendas Zelentsova napisõnaliselt enda juhitava ettevõtte mullust edu. Kui näiteks 2007. aastal oli WETT Eesti ekspedeeritud kaupade kogus umbes 3700 TEUd, siis 2008. aastal juba 7000 TEUd. WETT Eesti veab peamiselt Jaapanist ja Hiinast kaupu Eesti kaudu Venemaale ning teistesse SRÜ riikidesse. Hiinast saabub kaup Tallinna 32 päevaga ning Tallinnast selle kauba Moskvasse lähetamiseks kulub veel kolm päeva. Lisaks viiakse klientide veoseid raudteed mööda Venemaale, Kasahstani ja teistesse SRÜ riikidesse ning uuendusena pakutakse ka autotranspordi teenust.
Sellesse aastasse jäävadki olulised ümberkorraldused ettevõtte töös. Kui varem müüs WETT Eesti oma teenuseid pikaajalistele klientidele ning ei pidanud vajalikuks end laiemalt reklaamida, siis nüüd see muutus. "2009. aastal hakkasime rohkem reklaamima ja oma teenuseid turul müüma. See ümberkorraldus on seotud ka oma autopargi suurendamisega, nii et me pole enam mitte ainult ekspediitorid, vaid ka transpordifirma," iseloomustas Svetlana Zelentsova olukorda.
Ettevõttel on oma autopark 31 Volvo veokiga, millele lisandub lähiajal veel kümme -- just autotranspordi teenuse maht on ilmutanud kasvamise märke.
Vastates küsimusele, millised on praeguses keerulises majandusolukorras klientide soovid, muigas Zelentsova ja arvas, et eks madalam hind ongi tavaliselt klientide põhisoov. WETT Eesti samas eriti hinda langetanud ei ole.
"Meil on kliendid, kes tahavad osta kindlustunnet - et töö saaks kindlasti tehtud ning oleks kvaliteetne," selgitas Zelentzova veendunult.
Praegu on Zelentzova arvates suurimaks mureks ebausaldusväärsed ettevõtted, kes küll teenust ostavad, kuid ei taha selle eest maksta. "Meil küll ei ole sellega eriti probleeme olnud, kuna me töötame pikaajaliste klientidega, kuid olen teistelt samas valdkonnas tegutsevatelt ettevõtetelt kuulnud, et arvete maksmata jätmine on praegu suur risk," nentis Zelentzova.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.24, 14:24
Generatsioonide juhtimine Tele2s: eri põlvkondade tugevused viivad parema tulemuseni
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele