Kui Tele2 on laienenud eelkõige väikeettevõtete seas, siis Elisa fookus on olnud suurklientidel, kus oleme kliente juurde võitnud, sõnas Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen.
Seppänen kommenteeris Tele2 andmeid, et mobiilsideteenuseid kasutavate ettevõtete hulgas on Tele2 suurendanud turuosa 14% võrra, et tegemist on protsendiga, mis kajastab ettevõtete arvu, mitte reaalsete liitumiste ehk klientide arvu kasvu.
"Meie andmetel on Elisa turuosa säilinud eelmisel aastal samana. Kui Tele2 on laienenud eelkõige väikeettevõtete seas, siis Elisa fookus on olnud suurklientidel, kus oleme kliente juurde võitnud," märkis Seppänen.
Elisa juht ütles, et sel aastal on kavas suurettevõtete kõrval enam tähelepanu pöörata ka väikefirmadele.
"Elisa tugevus on täissideteenus, sest oleme Eestis ainus operaator, kes pakub koos mobiiliteenusega ka Interneti püsiühendust ja lauatelefoni. Kliendile on mugav ja soodne võtta teenused ühe kuumaksu eest ühe operaatori juurest. Teiseks tugevuseks on personaalne kliendisuhe," rääkis Seppänen Elisa trumpidest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhiargument ettevõtete segmendis turuosa kasvatamisel on olnud hind, ütles Tele2 Eesti juhatuse esimees Toomas Tiivel.
Mobiilsidefirma Tele2 hinnangul on seoses Tele2 ja EMT levikvaliteedi võrdsustumisega oodata turuosade ümberjaotamist.
2009. aasta tulemustes ei saa rahul olla käibe kukkumisega, kuid eilne uudis Eesti majanduse paranemisest andis tuleviku suhtes optimismi, ütles Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen.
Kuula ka podcasti haridusest ja tööturust
Haridus on pikaajaline ja strateegiline investeering, millel on märkimisväärne mõju ühiskonna arengule, ettevõtluskeskkonnale ja inimeste elukvaliteedile.„Haridus ei ole kõikvõimas, kuid see on üks valdkondadest, kus saab inimesi kõige paremini aidata," ütleb Heldur Meerits, selgitades oma pühendumust haridusprojektidesse.