• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 08.01.10, 09:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2: mullu tõi hea hind meile 14% rohkem ärikliente

Põhiargument ettevõtete segmendis turuosa kasvatamisel on olnud hind, ütles Tele2 Eesti juhatuse esimees Toomas Tiivel.
EMT võrgus on 41% ja Tele2 võrgus 34% mobiilsideteenuseid kasutavatest ettevõtetest. Samas on 2008. aasta kolmanda kvartaliga võrreldes Tele2 suurendanud turuosa 14% ning EMTst on lahkunud 12% ärisegmendi turust, tutvustas Tele2 Emori uuringutulemust.
"Ettevõtete segmendis toimus mullu märgatav hüpe, mis teeb siiralt rõõmu," märkis Tele2 äriklientuuri direktor Andres Jõesaar. "Tänavu pöörame rohkem tähelepanu suurettevõtete turuosa kasvatamisele. Kindlasti läheb seal hästi," sõnas ta.
Tele2 Eesti juht Toomas Tiivel ütles, et põhiargument ettevõtete segmendis turuosa kasvatamisel on olnud hind. "Pakume vaieldamatult parimat hinda ärikliendile. Usun, et me pakume ka parimat klienditeenindust, eriti kui me räägime väikesest ja keskmisest ettevõttest. Ning meie teenuste hulk ja teenuste kvaliteet on samal tasemel mis EMT-l, kust siis täna ärikliendid meile peamiselt tulevad," rääkis ta.
"Me ei panusta tänavu ainult suurklientidele, väikeklientidega ja keskmiste ettevõtetega jätkame täpselt samamoodi. Aga suurkliendid tulevad lihtsalt juurde," märkis Tiivel. Tema sõnul sõltub see, kui palju soodsamat hinda nad ärikliendile saavad pakkuda sellest, et millal ettevõte viimati oma operaatorilt uut hinda küsis.
"Siin on olnud ka 50% üllatusi. Aga on ka tõsi, et need vahed on väiksemad. Kindlasti suudame 10-15% hinnavõitu ärikliendile pakkuda," ütles Tiivel. Seda, kas Tele2-l on selle aasta lõpuks EMTga võrdselt ärikliente, ei julgenud ta ennustada.
"Meie soov oleks, et ka avalik sektor muutuks efektiivsemaks. Mullu toimus erasektoris aktiivne hindade ülevaatamine, kuid avaliku sektori huvi on leige olnud," tõdes Tiivel.
Ta rääkis, et Tele2 arvutuste järgi hoiaks avalik sektor nende teenust kasutades aastas 15 miljonit krooni kokku. "See pole küll suur summa, kuid mõned päästeteenistuse kohad jääksid koondamata," lisas ta. Tiiveli sõnul plaanitakse tänavu ka avalikule sektorile otse läheneda.

Seotud lood

Uudised
  • 08.01.10, 10:14
Elisa: oleme suurkliente juurde võitnud
Kui Tele2 on laienenud eelkõige väikeettevõtete seas, siis Elisa fookus on olnud suurklientidel, kus oleme kliente juurde võitnud, sõnas Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen.
Uudised
  • 08.01.10, 09:59
Ministeerium: sidekulu vähenes mullu kolm korda
Rahandusministeerium kuulutas mullu välja hankemenetluse sideteenustele ning muutis teenusepakkujat, aastases võrdluses vähenesid sidekulud kolm korda.
Uudised
  • 07.01.10, 12:40
Tele2: tänavu teravneb hinnakonkurents
Mobiilsidefirma Tele2 hinnangul on seoses Tele2 ja EMT levikvaliteedi võrdsustumisega oodata turuosade ümberjaotamist.
Uudised
  • 08.01.10, 09:35
EMT: äriklientide puhul  otsustab siiski kvaliteet
Head hinda saab juba iga operaatori juures, kuid äriklientide puhul on otsustavaks nii levi kui teeninduse kvaliteet, ütles EMT teenindus- ja müügidirektor Indrek Randveer.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele